نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

خداحافظی

سلام به همه...

خدا رو شکر تونستم به صبح برسم و بهتر شدم....دست همه ی اونایی که دعا کردن و فاتحه خوندن واسم درد نکنه...!


یه چند روز نیستم...میریم مسافرت...بعدم که برگشتیم معلوم نیست بازم وبلاگ نوشتن رو ادامه بدم یا نه...اگه همراهی کنین می نویسم وگرنه که....


الانم از همه ی کسایی که همیشه به وبلاگم سر زدن و نظر دادن و باعث دلگرمیم بودن تشکر می کنم...واقعا ممنون...


از همه ی اونایی هم که زیر آبی اومدن و نظر ندادن...از همه ی اونایی که کپی کردن و هیچی نگفتن هرچند فهمیدیم و به روشون نیاوردیم...و از همه ی اونایی که اصلا سر نزدن تشکر می کنم...!!!!



امیدوارم همگی سالم و شاد باشید...



خدانگهدار

حلالیت...

سلام به همه ی دوستان...

من امشب حالم خیلی خرابه...معلوم نیست به صبح برسم...الانم دارم به زور پست میذارم...اگه بدی خوبی دیدین ازم حلالم کنید...

اگه فردا پست گذاشتم که هیچی ولی اگه نذاشتم یه فاتحه ای چیزی بخونید که روحم شاد بشه حداقل!


شاد باشید 

التماس دعا

ِآب و آّتش....

آب را بر آتش ریختم

آتش بی بال و پر شد

اما

آب بال و پر در آورد

عشق

دیوانگی پدیدار هاست!



قدمعلی سرامی

عناب...

اولین عناب های درخت کوچولومون..!!

واقعا خوشمزه است...!!




مهدی اخوان ثالث...

امروز چهارم شهریور سالروز درگذشت مهدی اخوان ثالث...یادش گرامی باد...


به دیدارم بیا هرشب

در این تنهایی تنها و تاریک خدامانند

دلم تنگ است

بیا ای روشن ای روشن تر از لبخند

شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهی ها

دلم تنگ است


بیا بنگر چه غمگین و غریبانه

در این ایوان سرپوشیده

وین تالاب مالامال

دلی خوش کرده ام با این پرستو ها و ماهی ها

و این نیلوفر آبی و این تالاب مهتابی

بیا ای هم گناه من درین برزخ

بهشتم نیز و هم دوزخ

به دیدارم بیا ای هم گناه من...ای مهربان با من

که اینان زود می پوشند رو در خواب های بی گناهی ها

و من می مانم و بیداد بی خوابی

در این ایوان سرپوشیده ی متروک

شب افتاده است در و در تالاب من دیریست در خوابند آن نیلوفر آبی و ماهیها

پرستو ها

بیا امشب که بس تاریک و تنهایم

بیا ای روشنی اما بپوشان روی

که می ترسم ترا خورشید پندارند

و می ترسم همه از خواب برخیزند

و می ترسم همه که چشم از خواب بردارند

نمی خواهم ببیند هیچ کس ما را

نمی خواهم بداند هیچ کس ما را

و نیلوفر که سر بر می کشد از آب

پرستو ها که با پرواز و باآواز

و ماهی ها که با آن رقص غوغایی

نمی خواهم بفهمانند بیدارند

شب افتاده است و من تنها و تاریکم

و در ایوان و در تالاب من دیریست در خوابند

پرستوها و ماهیها و آن نیلوفر آبی

بیا ای مهربان با من!

بیا ای یاد مهتابی!



هوا دلگیر

در ها بسته

سرها در گریبان

دست ها پنهان

نفس ها ابر

دل ها خسته و غمگین

درختان اسکلت ها بلور آگین

زمین دل مرده

سقف آسمان کوتاه

غبار آلوده مهر و ماه

زمستان است...



مهدی اخوان ثالث

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا...


  السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا 


میلاد با سعادت امام مهربانی ها مبارک باد


من

عشق را

کنار ضریح تو یافتم...

باقی

تمامشان

هیجانات کاذب است...!

آسمان شهریور...

آرزویم این است

که این شهریور جور دیگری بیاید

آسمان نه مثل هر سال

امسال جور دیگری آبی

آفتاب بر بام خانه هامان جور دیگری بتابد

ابری اگر بارانیست جور دیگری با ما

آدم ها جور دیگری با هم

زندگی ها جور دیگری باشند

آرزویم این است

یک روز حال من جور دیگری باشد

به سراغت بیایم

جور دیگری نگاهم کنی

جراتی داشته باشم

جور دیگری بگویم

"دوستت دارم"



نیکی فیروز کوهی

شهریور...

شهریور

شاید مردی است

با موهای جو گندمین

خسته از داغ جا مانده بر سینه

دستی تکان می دهد

به "مهر"...



حمید جدیدی