نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

پست ثابت

بعد از شش ماه وقفه ، دوباره کانال «هواخواه» رو راه انداختیم...

یه کانال پر از شعر و ترانه و آهنگ خواهد بود...بهتر از نسخه ی قبلی خواهد بود!!


لطفا روی لینک زیر کلیک کنید!

Havakhaah@

نظرات 9 + ارسال نظر
لبخند ماه چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 19:52 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

رمز لطفا

نوشتم براتون

امیر صادق نژاد جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 23:55

سلام کانالتون واقعا عالیه....دست مریزاد

سلام
ممنونم امیر جان
موفق باشی رفیق

من... سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 02:25 http://www.doorashena.blogsky.com

سلام ممنون که اومدین. ..نظر لطفتونه...بازم مناظر حضورتون هستم. ...
بله تولدم بود....ممنون از تبریکتون
سلامت باشید با یه دنیا حال خوب

سلام...
خواهش می کنم وظیفه بود
چشم...حتما سر خواهم زود به شما
شاد و مانا باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 09:08

ای جاااانم.. عجب وبلاگی داری عزیزم

ممنووونم

لونااااااااا دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 21:50 http://Toybox.blogsky.com

سلام سلام،خوبین؟
سال نو مبارک باشه! ایشالله سال پر خیر و برکتیو همراه سلامتی و دل خوش درکنار عزیزانتون داشته باشین!
اون کتاب شعره رو هم هرچیییی گشتم پیدا نکردم!

سلام
ممنون
ممنونم از شما...سال نوی شما هم مبارک باشه...امیدوارم همیشه سالم و شاد باشین

اشکال نداره !

لونااااااااا یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 01:36 http://Toybox.blogsky.com

الان میخواستم ی چنتا شعر براتون بفرستم،ولی کتاب شعرمو پیدا نکردم،همه جام دنبالش گشتم ولی نیس ک نییس،حتی نصفه شبی از مامانمم پرسیدم ک اونم نمیدونست...
حالا صبح اگر پیداش کردم ی چندتا خوباشو میفرستم براتون.
البته شعر نو ئه،قافیه مافیه نداره،مشکلی ک نیس؟بعد شاعرشم از این امروزیاس،بنام میلاد تهرانی.

نصفه شبی ب سرم زده،چرتوپرت میگم.
شما ب بزرگیتون ببخشین

دستتون درد نکنه ...واقعا ممنون میشم...اتفاقا خوبه که از یه نفر جدید بفرستین برام...
بنده خدا مادرتون چی می کشن از دست شما! نصف شبی از خواب بیدارشون کردین بنده خدا رو

بازم ممنون ازتون...منتظر شعرا هستم توی تلگرام

Aurora شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 00:21

سلام
چه حس خوبی داره وقتی می یام اینجا پست های تازه گذاشتید:)
همیشه موفق و سلامت باشید.
پیشاپیش نوروز تون هم مبارک باشه.
ان شاالله سال خوبی داشته باشید.

سلام
ممنونم از همراهی همیشگی تون...
ایشالا همیشه سالم و سرحال باشین
سال نو هم پیشاپیش بر شما مبارک باشه

لونااااااااا جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 13:54 http://Toybox.blogsky.com

خب خداروشکر ک قبول شدین!
چشم ،ب دوستامم معرفی میکنم
اون بی حوصلگیم،من نشکستمش،خودش خود بخود محو شد

واقعا ممنونم ازتون...
فک کنم سه هفته ای میشه که ننوشتین هیچی...تنبلی نکنین و یه پستی بذارین...!

لونااااااااا جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 10:58 http://Toybox.blogsky.com

سلام،من اومدم،،ی چند وقت ب دلیل کاملا نامشخصی بشدت بی حوصله شده بودم
کانالتونم جوین شدم!
راستی،کلّی متن برا اپ نوشته بودم انقد منتشرش نکردم و طولش دادم ک پاک شد،منم ک بی حوصله..دیگه ننوشتمشون.

امتحان علوم پایه چ خبر؟خوب بود ب امید خدا؟

سلام...
خوشحالم که باز هم به عرصه ی وبلاگ نویسی بازگشتید!از این دوره های بی حوصلگی واسه همه هست فقط مهم اینه که بشه شکوندش!
ممنون بابت عضویت در کانال...به دوستان هم پیام هاشو بفرستید تا اعضامون بره بالا! پذیرای انتقادات و پیشنهادات و اشعار شما هم هستیم...!

هرچه زودتر وبلاگ تون را آپ کنین!

درباره علوم پایه هم می نویسم توی یه پست جدا...حرف زیاد دارم...ولی فعلا اینو بدونین که خداروشکر قبول شدم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.