نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

قول دادن ها!

ما آدم ها یه ویژگی ای که داریم ، اینه که وقتی خرمون از پل میگذره ، همه ی قول هایی که دادیم رو فراموش می کنیم!

یادمه چند وقت قبل ، یکی از آشناهای نسبتا دور ، یه خواستگاری براش اومده بود...این آقای بزرگوار ، روزی یه تعداد کم ، سیگار مصرف می نمودندی! این دخترخانم ، به ایشون گفته بودن که باید ترک کنی سیگار رو!‌آقاهه هم قول داده بودن که حتما سیگار رو ترک کنن و فلان!!!!

چندوقت قبل که دیدمشون ، دیدم آقاهه علاوه بر این که سیگارش رو ترک نکرده که هیچ ، بیشتر هم مصرف می کنه!!!! این مطلب در مورد خانم ها هم صادقه‌! یعنی در مورد هر دو جنس صدق می کنه که وقتی خرشون از پل میگذره ، دیگه بی خیال قول و قرار هایی میشن که قبل گذشتن خرشون از پل به بقیه دادن!!!

برای همین ، توصیه ی اکید من به شما جوانان ، مخصوصا اگه می خواین ازدواج کنین ، این هست که طرف رو همون طوری که هست بپذیرینش! اگه سیگاری هست همون طوری قبولش کنین!‌چون اولا این که طرف بعد از ازدواج اصلا ترک نخواهد کرد! ثانیا اگه ترک کنه ، حتی احتمال برگشتنش به اون عادت قبلی خیلی خیلی زیاد هست...هرچند در مورد این مسائل ، استثنا هم وجود داره ولی نکته ی کلی و قابل توجه ، همینی هست که گفتم!‌حرف هم نباشه!!

باشد که رستگار شوید!


سعی کنین همیشه به قول هایی که میدین ، جامه ی عمل بپوشونین!!


حالا یه شعری بخونیم از «نزار قبانی» عزیز که خیلی دوستش دارم!!‌:


من چیزى

از عشق مان

به کسى نگفته ام !

آنها تو را هنگامى که

در اشک هاى چشمم

تن مى شسته اى دیده اند ...



نظرات 5 + ارسال نظر
رد پا دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 11:25 http://www.radepayeshaar.blogsky.com

پا برهنه تا کجا دویده ای
که همه جا بر از گل شده است

خیلی خیلی ممنونم که به وبلاگم سر زدین

سلام
خیلی ممنونم بابت همراهی همیشگی تون

سعید جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 15:16 http://saeed1372.blogsky.com

قربون ادم چیز فهم

مرسیییی

roz جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 14:48

ممنون از توصیه هاتون
والا خر ما از پل گذشته دیگه کاری نمیشه کرد !!!

خواهش می کنم!!
آره دگه خداروشکر شما نیازی به این توصیه ها ندارین! البته من کوچیک تر از اونی هستم که خواسته باشم به شما توصیه ای بکنم!

H-m جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 12:50

سلام بسیار جالب بود دستت درد نکنه موفق وسلامت باشی

سلام!
ممنون از لطف شما!
شما هم موفق و سلامت باشید

لونااااااااا جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 03:43 http://Toybox.blogsky.com

من میام سر فرصت ی نظر جامع میدم.
الان از شدت خواب ،قدرت نطق کردن و نظریه پردازی ندارم،
ولی کلّا کاملا موافقم با حرفتون.

سلام
ممنون که سر میزنین...همین که میاین و میخونین خوبه!
ممنون که موافقین با حرفم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.