نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

مکتوبات ۸

دیروز با خودم فکر می کردم چی می شد توی زمان هخامنشیان به دنیا می اومدم و همراه با درباریان ، تابستون رو توی ییلاقات و زمستون رو توی شوش و بهار رو توی شیراز زندگی می کردم تا این قدر گرما و سرما اذیت نکنه آدمو!

این پابند بودن به زمین ، پابندی به آدما و تفکرا و خیلی چیزای دیگه م دردسری هست واسه خودشا...کاش می شد سفر کرد ، از خیلی سرزمینا ، از خیلی آدم ها ، از خیلی خیالات...


نظرات 4 + ارسال نظر
roz دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 12:23

سلام
کلا به حال من فرقی نداره تو گرما و سرما در حال انجماد هستم

سلام
عهههه شما هم از اون افرادی هستین که به گرما زیاد علاقه دارن!!؟

لوناااااااااااا شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 02:24 http://toybox.blogsky.com


مثینکه شما نمیخواید کوتاه بیایدااااااااااااا

همچنان راسخانه ! از عقیدتون دفاع میکنید


عارهه خووو بلخره ترکیبی هستیم از لجبازی و پافشاری بر حرف های گذشته!
ولی حقیقتا میشه لذت برد!‌من که لذت میبرم! حتی وسط مشغله ها و سختی ها!
من باب سفر هم که گفتم دیگه! خوبه که باشه ، خوبه که بشه سفر کرد! ولی لزوما دلیل بر این نیست که الان هم اوضاع خیلی مزخرف باشه!

لوناااااااااااا شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 00:29 http://toybox.blogsky.com

ببیبین ببیییییین،شما میگفتین از زندگی لذت ببرم.
دیدین نمییییشههههههه؟فک کنم شمام بش رسیدین ک نمیشه لذت برد...باید سفر کرد و رفت

کاش هیچوقت بزرگ نمیشدیم..

سلام!
نه عاااقااا...میشه لذت برد...فقط با سفرکردن ، این لذته چندین برابر میشد...!!

لبخند ماه جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 00:47 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

کاش می شد رها شی از دلمشغولی ها

کاش می شد...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.