نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

طبیبانه!

۱)  سلام دکتر جان زانویم صدا میده بدون درد تو تلگرام نوشته بود علایم آرتروز
  زانو هستش 
  اولا درسته یا نه؟
  ثانیا چیکار کنم برا جلوگیری کردن.

پاسخ: سلام ، نه آقا مشکلی نیست خیالت راحت!

۲)  سلام دکتر دستام پوسته پوسته شده مشکل چیه چیکار کنم. (عکس هایش را فرستاده: یک خراش یک میلی متری نوک انگشت شست!)

پاسخ: تماس با آب منطقه باعثش شده احتمالا! اگه بدتر شد به دکتر مراجعه کن!

۳)  دکتر سرما خوردم. رفتم دکتر دارو بهم داد.داروهام تموم شده و الان آبریزش زیاد دارم ! چیکار کنم!؟

پاسخ: دیفن هیدرامین بخور!

 و بالاخره آخرین و عجیب ترین سؤال:
۴) دکتر سلام ، ببخشید این سؤال رو می پرسم( یه لحظه با خودم گفتم چی می خواد سؤال کنه ! همه ی کارای درست و اشتباه زندگیم اومد جلوی چشمام!!) ادرارم زردرنگه! مشکلی داره یعنی!؟

پاسخ!: نه داداش!‌رنگ طبیعیش همین طوریه!برو حال کن با رنگش!


پ.ن: نمونه ای از سؤالات یکی از دوستان از رفیقش(که من باشم)  که گمان می کند طبیب الاطباء مملکت است!
ولی بهم اعتماد به نفس میده ها! دمش گرم!

پ.ن۲: قبل از کنکور ، با خودم می گفتم اگه دکتر بشم ، مثلا یه روزایی رو کلا مجانی ویزیت می کنم ملت رو! الانم بعضی وقتا این فکر به کله ام میرسه(مخصوصا شبای امتحان!!!) البته غلظتش نسبت به قبل کنکور و ترم های اول کمتر شده! یکی از دلایلی که احساس می کنم این کار اشتباهه ، اینه که اون موقع هر آدمی که مث این رفیقم یه سؤال ساده واسه اش پیش بیاد ، سریع میاد مطب و نوبت می گیره و وقت آدمایی که واقعا مریضن رو می گیره! 
نظرات 4 + ارسال نظر
roz چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 14:58

سلاااااام آقای دکتر
اومدم روزتون رو تبریک بگم آقای دکتر

سلاااام و دورود بر شما
خیلی خیلی ممنووووونم بابت لطف همیشگی تون البته هنوز یه چند سالی مونده...به لطف دعاهای شما بتونیم این چند سال رو هم رد کنیم

راستی...وبلاگ تون تا الان ۵-۶ تا از کامنتای من رو خورده هاااا تا الان کلی کامنت گذاشتم و اومدم دیدم تأیید نشده!
گفتم اینجا بگم این رو که دیگه ببینینش...باز میومدم کامنتش می کردم بازم ممکن بود به دست تون نرسه!

لبخند ماه پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 01:59 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

سپاس آقای دکتر

لبخند ماه چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 14:19 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

دکتر جان سلام
اگه شبا خوابمون نمیبره چه قرصی بخوریم بهتره؟

روزایی که ویزیت مجانی هستین رو بگین بیاییم

سلااام خانم معلم!
والا طبق شرح حالی که من از شما دارم ، فکر کنم به قرص نیازی نداشته باشین!همین که کمتر قبل از خواب فکر کنین باعث میشه راحت تر بخوابین!
قرصا هرکدوم شون عوارض دارن! یه جای بدن رو خوب می کنن ده جای دیگه رو میترکونن! واسه همین سعی کنین قرص خواب هیچ وقت نخورین! مگه این که دیگه خیلیییی مجبور باشین!

لوناااااااااااا چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 12:04 http://toybox.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.