نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

در هم و بر هم ها...

امروز که از راه برسه ، دقیق دقیق سه هفته از شروع تعطیلات تابستونی ما میگذره...توی این سه هفته ، چند تا کتاب خوندم که معرفی شون میکنم!

اولین روزای تعطیلات ، چهار جلد آخر «آتش بدون دود» از نادر ابراهیمی رو خوندم...سه جلد اولش رو سه هفته ی قبل ترش در طول کورس قلب و بازه ی امتحاناش خونده بودم...کتاب فوق العاده قشنگی بود...شاید بعدا چند خطی درباره اش بنویسم

داستان های کوتاه صادق هدایت که تحت عنوان کتاب سگ ولگرد جمع آوری شده بود رو خوندم...همراه کتاب «نونِ  نوشتن» از محمود دولت آبادی که رضا به عنوان هدیه ی تولد بهم هدیه داده بود...

بعد ، «سه شنبه ها با موری» رو خوندم ، کتاب قشنگی بود...اثر «میچ آلبوم» بود...روایتی بود از روزای آخر زندگی استادِ  راوی که به بیماری  مبتلا شده بود...

کتاب «کوری» از «ژوزه ساراماگو» ، فیلم نامه ی «سفر به شب» از «بهرام بیضایی» رو هم خوندم...و نیز کتاب «مردی که میخندد» از ویکتور هوگو که خیلی قشنگ بود!


کتابایی که به رنگ قرمز هستند رو به کمک نرم افزار های کتابراه و فیدیبو خوندم...بعد از یه مدت طولانی ، باز کتاب الکترونیک خوندن رو شروع کردم و این ، باعث شده که توی صف نونوایی و توی مهمونی ها وعروسی ها... که همیشه حوصله ام سر میرفت ، کتاب بخونم و لذت ببرم!

نظرات 4 + ارسال نظر
roz شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 00:33

سلام
خوب هستید
ممنون بابت معرفی کانال ها ، یه چند تا کانال سر زدم این کانال litera9@خیلی جامع و کامل تر به نظرم اومد اگه دوست داشتید یه نگاهی بهش بندازید

سلام...
خیلی خیلی ممنووونم...باشه حتما سر میزنم بهش...ممنون از لطفتون بسیار زیاد...

roz یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 00:41

سلام خوبید
یعنی میشه یه روزی منم به مرحله ای از کتاب خوانی برسم که تو عروسی ها به جای شلوغ کاری بشینم کتاب صوتی گوش بدم و تا حوصله ام سر نره ؟؟؟ !!!!

سلااام...
ممنوووونم...شما خوب هستین؟
آره چرا نشه! اتفاقا چند روز قبل یه کانال تلگرام پیدا کردم که کتاب صوتی هم میذاشت
خیلی هم کتابای خوبی میذاشت... آدرسش اینه: @officialbook
یه کانال تلگرام دیگه ام هست که کتاب پی دی اف زیاد میذاره...آدرسش هم اینه: @radioketabdoni

لونااااااااااااااااا شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 14:11 http://toybox.blogsky.com

سلام
خوب هستین؟ چیکارا میکنین با این تابستون کوتاه مدتتون؟!

ماشالله ماشالله چقده کتاب خوندین

خیلی خوبه ک انقدر علاقه دارید،مسلما اطلاعات عمومی و علمیتونم بالاست

من چیکار کنم ک ی ذره برم کتاب بخونم؟! :// :@ من فقط کتابیو میخونم ک داستان باشه :@

سلاااام و درود!
مرسی مرسییی...خوبم من ، خدا روشکر! شما خوب هستین ؟
هیچ، کتاب می خونم و یه کم پیاده روی و خوااااب!
ممنون ممنون! ولی زیاد هم نیستااا...خیلی کتاب دیگه مونده که باید خونده بشه!
نه اونقدرام که فکر می کنین نیست اطلاعات عمومیم...حتی خیلی از اطلاعات عمومی که قبلا داشتم ، به خاطر این چند سالی که رد شده ، دیگه تو ذهنم نمونده...

کتاب داستانی که زیاده دیگه! نرم افزار کتابراه و فیدیبو که توی متن گفتم ، کلی کتاب دارن که میشه تو گوشی یا تبلت خوندشون! کتابای رمان و ... هم که ماشالا تو کتابخونه ها زیاده! من خیلی از کتابایی که میخونم رو از کتابخونه به امانت میگیرم! شمام حتما سر بزنین به کتابخونه...قطعا کتاب خوب زیاد پیدا می کنین!

لبخند ماه پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 08:33 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

سلام. درود بر شما جوان فرهیخته.
من کتاب الکترونیکی حتی یک صفحه هم نمیتونم بخونم.
کتاب فقط کاغذی

سلام استاد گرانقدر
من هم یه مدت طولانی کتاب الکترونیک رو کنارگذاشته بودم
بعد دو تا نرم افزار نصب کردم برای وقتایی که زیاد نمیشه کتاب همراه ببرم با خودم ، مثل مهمونی ها و... و الان با همون نرم افزارا چند تا کتاب خوندم! ولی فقط برای مواقعی که نمیشه کتاب کاغذی خوند استفاده می کنم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.