نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

اطرافیان!

همه ی ما توی دور و بری هامون افرادی رو داریم که فکر می کنیم احمقن!(بی رودربایستی!) حتی شاید خود ما از نظر بقیه احمق باشیم!(بلانسبت خوانندگان متن!) و حتما و قطعا این رو خوب میدونید که بحث کردن با یه احمق ، چقدر سخت ، کسالت آور و دیوانه کننده است! راهکارش چیه!؟

بیاین از امروز به بعد(البته باید بگم امشب ، چون الان شبه!!) ، هرچی احمق ها گفتن رو قبول کنیم و درصدد جواب دادن برنیایم تا  همین اندک آرامشی رو هم  که داریم بتونیم برای خانواده و دوستانمون حفظ کنیم و  این آرامش رو در بحث های بی فایده با احامقه به فنا ندیم!!


پ.ن: به شخصه اعتقاد دارم بحث کردن با یه احمق ، هم سطح پنداشتن خودمون با اون فرد هست! بهتره عاقلانه سکوت کنیم تا این که احمقانه صحبت کنیم!




نظرات 3 + ارسال نظر
سپیدار دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 00:37 http://aseman97.blogsky.com

به نظر من ولی اصلا بحث حماقت نیست
همه ی ما آدما با هم فرق داریم و این میشه منشا تفاوت تو دیدگاه و بعدشم اختلاف نظر
مماشات کردنو یاد بگیریم حله:)

سلام
اون که قطعا بحث اختلاف نظر هست و این مسایل
منظور من اون دسته افرادی هستن که توی بحثی که اصلا هیچ اطلاعی ندارن ، اظهار نظر می کنن و حرف بقیه رو هم قبول نمی کنن! وگرنه اختلاف نظر که چیز طبیعی ای هستش

افرین دقیقا..هرچند ک ادم از دستشون حرص میخوره،،وای بحث کردنم باشون بی فایده ست...مث این میمونه ک سرتو بکوبی ب دیوار سنگی،،اون دیوار طوریش نمیشه ولی سر تو میشکنه...
یکی از دعاهام همیشه اینه ک خدایا منو هیچوقت گیر ی آدم احمق زبون نفهم ننداز،الهی امین!

آقا بنده هر روز با این افراد رودرو ام و بعضی وقتا یهو وسط صحبت کردن باهاشون ، به خودم میام و میگم «ممد داری با خودت چیکار میکنی!؟» و یهو ساکت می شم و دیگه حرفی نمی زنم!
به نظرتون یه مقدار نشونه ی درونگرایی هم نیست این طوری شدن مون!؟

لبخند ماه شنبه 11 آذر 1396 ساعت 21:09 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

احسنت
من همیشه سکوت میکنم...

خیلی ممنونم که همیشه سر میزنین به این وبلاگ حقیرانه
زنده باشین و تندرست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.