نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

توی این مملکت ، پیشرفت در همه ی ابعاد همیشه بوده ، هست و خواهد بود!

ببینید ، مثلا ما تا چند وقت دیگه از نرم افزار پیام رسان تلگرام ، میتونیم به طور غیرفیلتر و کاملا آزادانه استفاده کنیم ، و این دستاورد خیلی بزرگی در راستای اعطای حقوق شهروندی و آزادی های مدنی هستش ، اصلا هم مهم نیست که قبلا ما میتونستیم آزادانه ازش استفاده کنیم  و کل کار و زندگی و تحصیل مون اونجا برقرار بوده و توی این دو هفته ی اخیر بوده که فیلتر شده ، مهم این هست که این حق رو به ما خواهند داد که ازش استفاده کنیم!


یا مثلا ببین ، این خیلی دستاورد بزرگ و جالبی هست که بنزین ، احتمالا فقط در حد ده درصد مثلا گرون بشه!اصلا من خودم به شخصه موافقم که بنزین ، بشه لیتری هزار و صد تومن! بالاخره خیلی بهتر از اینه که مثلا بشه هزار و پونصد تومن ، یا مثلا هزار و چهارصد تومن! حالا این که توی مملکتی هستیم که روی نفت لم داده و این که ماشین هامون همه خیلی شیک و مجلسی ، صدی حداقل شیش هفت تا می سوزونن و  این که نرخ حقوق مون با گینه بیسائو و تانزانیا و هزینه های زندگی مون با امارات متحده ی عربی و آلمان و ژاپن مقایسه میشه هم اصلا اصلا مهم نیست! مهم اینه که بنزین به جای هزار و پونصد تومن شدن  ، بشه هزار و صد ، تا هم زیاد شیب نداشته باشه توی افزایشش ، هم این که آلودگی هوا رو بتونیم باهاش کنترل کنیم ، هم این که با این صد تومن اضافه اش ، بتونیم همه ی جوونای بیکار رو « بفرستیم سر کار»!