نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

کتاب ها

امروز عصر دو تا کتاب از کتابخونه ی مسجد دانشگاه گرفتم...یکی ش ، «نان سال های جوانی» هاینریش بل و دومی ش ، «یک گل سرخ برای امیلی» از ویلیام فاکنر...البته قبل از اون باید پیرمرد و دریای همینگوی رو تموم کنم! نمیدونم چرا این قدر تموم کردن این کتاب داره طول میکشه!فردا میشه یه هفته که شروعش کردم ، در حالی که ۱۱۰ صفحه هم بیشتر نیست کتابش فک کنم!!

قبلا توی انتخاب کتاب خیلی وسواس داشتم ، همه اش فکر می کردم که این کتاب یا اون کتاب ...۵-۶ ماهی هست(بعد از انتخاب خانواده ی تیبو) که یهو دست می برم یه کتاب برمیدارم و امانت می گیرم...

این قضیه ی انتخاب هم دردسری شده برای من ، مثال بارزش همین گوشی پزشکی خریدن ، تا چند وقت قبل ، بین لیتمن و زنیت مد و ام دی اف ، مردد بودم ، تا اینکه بالاخره دلم رو زدم به دریا و تصمیم ام رو گرفتم که ام دی اف بخرم! هم گوشی خوبیه هم قیمتش مناسب تره به نظرم! و خوب ، عمل کردن به توصیه های رولف دوبلی ، توی کتاب هنر شفاف اندیشیدن اش تا حدودی بهم کمک کرد!کنار گذاشتن وسواس انتخاب و بررسی کردن مزایا و معایب هر انتخاب و در نهایت ، گرفتن یه تصمیم نهایی و خلاص!



نظرات 3 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 22:04 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سرخوشی ها تان ،...مستدام
والا ماهم بجهت یخ زدگی و سرخوشی و ،...خنده مون میگیره.البته باوجود اینکه خانم دکتر تومشت شون میزارن و بعد بجهت نفس عمیق ،..بازما یخمون میزنه و:))

ممنووون ممنوووون واقعا
ایشالا همیشه زندگی شما پر باشه از این استیکرا

منم میخوام درباره ی ی چیزی تصمیم بگیرم کلی خوددرگیری ایجاد میکنمکلا باید یکی باشه ک مهر تایید بزنه ب انتخابم...واقعا هم ک ی جور وسواسه..
بالاخره اومدم

مرسییییی که اومدینننن
آره دیگه خیلی هامون این طوری ایم...دوست داریم یه نفر باشه که مهر تایید بزنه تا علاوه بر احساس تنها نبودن توی اون انتخاب ، یه مقدار از بار مسؤولیتی که حاصل انتخاب مون هست رو هم بندازیم روی شونه ی مشاورمون!

Baran جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 17:18 http://haftaflakblue.blogsky.com/

گوشی ام دی اف مبارک تون باشه
نگران نباشد ،کتاب ها رو میخونید ،...
من همش فکر میکنم ،این<-- آیکن بجهت نفس عمیق کشیدنِ
خصوصا خانم دکتر پریسا میگن،یه بار دیگه ،نفس عمیق ،
من خندم میگیره،بعد ایشونم از خنده من

ممنوووونم خیلیییی
ایشالا که بخونمشونننن
الان که فکر می کنم میبینم واسه نفس عمیق هم میشه استفاده کرد از این آیکن
من بیشتر واسه موقعایی که سرخوشم استفاده می کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.