نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

تجربیات من

یه سری تجربیات هست که به ظاهر کوچیک و غیرقابل توجه هستن ولی میتونن لااقل یه مقدار باعث بشن که موقع انتخاب کردن ، درست بتونیم انتخاب کنیم که بعدا پشیمون نشیم...!این جا مینویسم شون و توی دسته بندی تجربیات ، میذارمشون تا همه شون یه جا جمع باشن!


۱. شیر  استریلیزه ی دومینو(از این پاکت مقوایی ها) به شدت از نظر من مزخرفه...شیر کاله بهتره به نظرم

۲.پیراشکی رضوی چربه یه مقدار و زیادم خوشمزه نیست...اشترودل ش بهتره...

۳.دمنوش میکس کافی شاپ کافینو بدمزه اس...یه طعم ترش غیرقابل قبولی داره که نمیتونم تحمل ش کنم!!

۴.موقع ترک کردن یه محیط ، حتما همه چی رو چک کنیم که چیزی یادمون نرفته باشه!(دیروز جزوه ها و کلاسورم رو کلا توی راهروی اعصاب بیمارستان قائم جا گذاشته بودم!!اگه جای دیگه ای بود الان قطعا باید با خاطراتش زندگی می کردم!!)

۵.دستکش هاتون رو هیچ وقت توی جیب کاپشن تون نذارید ، مگه این که جیب هاش زیپ داشته باشه و ببندینشون ...وگرنه که به احتمال زیاد می افتن بیرون و فوقع ما وقع!

۶.هیچ وقت توی زمستون به این بهانه که هوا یه مقدار گرم شده و این حرفها ، کاپشن تون رو در نیارید ، یا این که مثلا بگید شال و دستکش و کلاه  امروز نیاز نیست و  این حرف ها! زمستون این چیز ها حالیش نیس!(جمعه زیپ کاپشنم رو نبستم و الان ۴ روزه که احساس سرماخوردگی خفیف می کنم!)

نظرات 2 + ارسال نظر
roz پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 ساعت 23:23

سلام خوبید
بله وبلاگم رو تابستون حذف کردم
این بستنی کاله هم خیلی بدمزه است مزه شیر و خامه میده من دوست ندارم و سهمم رو همیشه به زور به فسقل میدم بخوره کلا هر چی رو که بدم میاد فسقل و باباش رو مجبور میکنم بخورند بقیه خوراکی ها مال منه
یه تجربه دیگه هم اکه خیلی خیلی مهمه اینه که شیشه های پنجره ها رو دقیقا نزدیک عید پاک کنید که دوباره بارون نزنه کثیف شه
گاز رو هم اگه برای عید تمییز کردید دیگه از اون روز به بعد غذای سرخ کردنی درست نکنید
و همین طور فسقل هاتون رو وقتی زود تر از شما بیدار میشن رو مراقب باشید که پوشکشون رو باز نکرده باشند که زندگیتون در خطر میوفته

تا نکات ریز خانه داری دیگر بدرود

سلام ...خیلی ممنووونم...امیدوارم حالتون خوب باشه...
ای بابا برای چی...؟دوباره راه بندازینش دیگه...
بستنی ش رو تابحال نخوردم...بیشتر بستنی سنتی میخورم من کلا...
این تجربیات تون رو هم مینویسم توی یه پستیممنون که به اشتراک گذاشتین شون
منتظر برگشتن شما به عرصه ی وبلاگ نویسی هستم

Baran چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 09:29 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و درود خدمت شما جناب دکترمیم عزیز
ایشلا که بهترشدین و مختصر احساس سرماخوردگی تون رفع شده باشه،... آب جوش وعسل آبلیمو،...خیلی برای مختصرسرماخوردگی خوبه،...هرچقدرهم خودتونو بپوشونید ،چه بهتر،..تعرق باعث خروج سرماخوردگی هست،...
البته من دارم جسارت میکنم وپرچونگی،...
دیگه اینکه؛
هر ۶ مورد تجربیات مفیدی هستن...وممنون بابتش.
+شکر قهوه اى رو بدلیل فاویسمی بودنم مصرف میکنم،..همین طور شیره انگور و دوشاب،...
.
تندرست وسلامت بمانی،..دکتر میم عزیز وگرامی

سلام خانم باران عزیز
حالم داره کم کم بهتر میشه خدا روشکر...باید از این ترکیب استفاده کنم حتما...جواب خودشو پس داده عسل و آبلیمو و آب جوش
نه بابا اختیار دارین...خیلی هم عالیییی

خواهش می کنم...ایشالا ما هم از تجربیات شما بهره مند بشیم
لبخندتون مستدام باران عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.