نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

شله زرد

علیرضا ، از شله زردایی که داخلش خلال بادوم میریزن به شدت متنفره ، و من ، برعکسش ، عاشق شله زردایی ام که خلال بادوم میریزن داخل شون! واسه همین شله زردایی که سلف میده و  خلال داره رو همه شون رو من میخورم!!

یه روز اولای ماه رمضون ، به علیرضا گفتم یه روزی توی سال های بعد ، دعوتت می کنم و بعد یه ظرف بزرگ شله زرد پر از خلال میذارم جلوت ، اونایی که باهاشون رودروایسی داری رو هم دعوت می کنم و بعد میگم عهههه ، خودت گفتی  که عاشق شله زرد با خلال فراوونی که!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ساره یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 22:11 http://sarehrajabzadeh.blogsky.com/

منم عاشق شله زرد با خلال فراووونم. اصن شله زرد بدون خلال شله زرد نیست....

سلام و درود...
اصن شله زرده و همون خلال هاشششش اصن
واقعا اونایی که شله زرد رو بدون خلال میخورن هیچی از لذت شله زرد رو درک نمی کنن
خوش به حال خودمون

یوهاهاهاهاهاهاهااااا!

پی.اس:منم با خلال زیاد خوشم نمیاد!چیه اصن؟آدم توقع داره شله زرد و تا میخوره قورت(؟) بده،بعد این خلالا رو اون وسطا هی باید جوید...خوده شله زرده پایین رفته ولی هنوز مشغول جویدن خلالشی...

واجب شد که شما رو هم به یه شله زرد با نود درصد خلال بادوم دعوت کنممممکم کم داره تعداد این متنفرین از خلال بادوم زیاد میشه خوبه که همه ی این شله زردا رو من میخورررممممم

Baran یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 00:05 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام بر شما جناب دکتر میم عزیز و گرامی
نفس عمیق بابت عطربوی شعله زردی که به تصویر کشیدین...
به اقای علیرضا بگین،یکی مثال شما از خلال های شعله زرد متنفره؛بعد دونه دونه خلال های شعله زرد رو زیر فرش میزبان پنهون میکنه.
الان کل طایفه قبل خلال ،اول یه کاسه شعله ی بی خلال واسش کنار میزارن...وبعد خلال ریز میشن
واون کسی نیست جز داداش چوپان من

سلام و درود بر شما حضرت باران
بهش میگمممم...مطمئنا خوشحال میشه که توی این زمینه تنها نیست
جالبه که الان فقط من از شله زرد با خلال خوشم میاد!مثل این که همه متنفرن ازش!
دیگه پنهان کردن خلال زیر فرش میزبان رو ندیده بودم تا حالااا

ممنون که اومدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.