نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

ابعاد وجودی!

احساس می کنم کم کم دارم از ابعاد مختلف زندگی م  یه چیزایی رو از دست میدم و این خیلی بده...دارم تبدیل میشم به یه موجودی که شاید داره روز به روز بیشتر به مرداب روزمرگی فرو میره...کتاب کمتر میخونم ، درس چندانی نمی خونم ، جلسات مختلفی که قبلا میرفتم رو الان دیگه نمیرم ، کمتر قدم می زنم و کمتر تفریح می کنم ، ورزش رو کلا چند وقتیه کنار گذاشتم ، حافظ و سعدی و منزوی خیلی وقته نخوندم ، و در مجموع ، دارم به طور کاملا  پیوسته و تدریجی ، تبدیل میشم به یه موجود شبه پارازیت ، با قابلیت سرکوب عواطف و احساسات و خلاقیت ها و توانایی های درونیش!


همین 



نظرات 3 + ارسال نظر
Azarm g دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 23:47 http://azarm

اهنگه علیشمسو گوش کنین یا دنکسیر استفاده کنین

پیشنهاد خوبیه...مرسی واقعا

Baran جمعه 22 تیر 1397 ساعت 16:51 http://haftaflakblue.blogsky.com/

منم با بهامین بانو موافقم؛دوباره شروع کنید و ...

آره واقعا باید دوباره شروع کنم...توی این یکی دو روز تلاشمو کردم و یه مقدار بهتر شده حال و هوام خدا روشکر...
ممنون که سر زدین

بهامین دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 08:54 http://notbookman.blogsky.com

سلام
کافیه اراده کنی و بشی مثل روزهای قبل.

همین که متوجه شدی مدتی نسبت، به دوران قبل فاصله گرفتی خودش خیلی مهمه
دوباره شروع کن به همه اون کارها:)

سلام
نمیدونم والا...یه اراده میخواد که هنوز فک کنم توی ته مونده های وجودم باقی مونده...
سعی م رو می کنم...امیدوارم بتونم بازم همون طوری بشم که خودم میخوام و فکر می کنم درسته...
ممنون که سر زدین و نوشتین برام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.