نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

گلدان

امشب بعد از مدت ها رفتم گلدون و خاک کامل برای گل ها خریدم...و قلمه های «حسن یوسف» ای که تقریبا هفتاد روز قبل(!) از مصباح گرفته بودم و هنوز توی آب بود و کلی ریشه دوونده بود رو کاشتم!‌اوایل برگاش کاملا قرمز بود ، ولی این اواخر سبز کمرنگ شده بود و تقریبا به مرحله ی فنا رسیده بود!الان توی دو تا گلدون بنفش و آبی کاشتمشون ، و گذاشتمشون کنار بقیه ی گلا...امیدوارم که بزرگ و خوشگل و بالنده بشن به همین زودیا...


دو روز قبل کوچ کردیم از بوستان به گلستان...بعد از حدود دو سال و نیم برگشتیم به اصل خویش!هرچند خودم خیلی عصبانی و ناراحت بودم از این جابجایی و اسباب کشی موقع جمع کردن وسایل ، به علیرضا گفتم بیا از این مهاجرت و جابجا کردن وسایل لذت ببریم !‌ موقع آوردن وسایل ، به علیرضا گفتم چقدر خوبه که آدم سبکبار باشه ، بتونه کوچ کنه بدون دغدغه ، بدون فکر و خیال اضافی ، بدون تعلقات دست و پا گیر ...و به این فکر کردم که چقدر خوب میشه که آدم بدون تعلق بتونه رخت ببنده از هرجایی که دلش بگیره...و در نهایت بتونه مرگ راحت و پروازگونه ای داشته باشه ، چونان مرگ آنژولراس ، چونان مرگ ژان والژان ، و همچون مرگ آنتوان تیبو...


نظرات 3 + ارسال نظر
Azarm g دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 23:48

من با راحت مردن موافقم

بهامین شنبه 23 تیر 1397 ساعت 02:39 http://notbookman.blogsky.com/

حسن یوسف گل زیبایه
حس خوبیه کاشتن گل ،لحظه هایی سرگرم بودن با گل ها


ببخشید سلام یادم رفت
سلام
خوبی؟؟

آره خیلی قشنگه...خیلی دوست دارم این گل رو
آره واقعا گل و گیاه رو دوست دارم...فوق العاده اس حس بودن میون این گل و گیاها

علیک سلام...خواهش میکنم
مچکرم خیلییی
امیدوارم حالتون خوب باشه

Baran جمعه 22 تیر 1397 ساعت 16:49 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام وعرض ارادت؛
خدمت شما دکتر میم عزیزو بزرگوار
چه کارخوبی
چه حرفهای خوبی...
خداوقت ،خسته نباشید ،آقای دکتر
سلامت و شادو موفق زی؛ بلامیسر

سلام و درود فراوان حضرت باران
خیلی خیلی خوش اومدین
خیلی خیلی مچکرم ازتون واقعا
زنده باشین ...
سلامت و دل خوش باشین ایشالا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.