نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

امروز...!

امروز مریض جدید زیاد داشتیم...یه ربع بیست دقیقه شرح حال گرفتم و توی مورنینگ کامل نوشتمش...بعد رفتیم راند ، و علی رغم این که انتظار داشتیم دکتر «ص» نیاد ، اومد و راند هم برگزار کرد و شرح حال خواست!‌مریض من جدید بود و اینترن و رزیدنت اطلاعاتی درباره اش نداشتن ، ولی من شرح حال داشتم و تا حدودی بدون استرس و تقریبا مسلط ، معرفی کردم بیمار رو...استاد هم گیر خاصی نداد و آخر سر ، موقع بیرون رفتن ، بهم گفت :شرح حالت خوب بود!‌و این جمله ای بود که تا حالا فک کنم توی این دو هفته به یکی دونفرمون شاید فقط گفته بود!و باید اعتراف کنم که به مقدار بسیار زیاااادی ذوق کردم!

حالا به مناسبت این جمله ای که بهم گفت ، همگی با هم ، هوووووراااااااااا

نظرات 3 + ارسال نظر
ساره جمعه 29 تیر 1397 ساعت 09:10 http://sarehrajabzadeh.blogsky.com

تبریک میگم،
خیلی حس خوبیه. آفرین.

پ.ن: بخش‌نظرات رو فعال نمودم...

سلامخوش اومدین
ممنون ممنووون

ممنون که سر زدین، و ممنون که اطلاع دادین

Baran پنج‌شنبه 28 تیر 1397 ساعت 07:36 http://haftaflakblue.blogsky.com/

آقای دکتر میم؟من منظورم خودتون بودین؛مگه خودتون با خودِ خویشتن خودتون دوست نیستین؟بادومم ویتامین زیاد داره،حالا خلال و درسته اش،...فرقی نداره؛مهم خاصیته اس. که یه مشت باشه و اون خواصِ لحاظ شه و نووووش جون تون ...

تشکر آقای علی رضا؟یعنی مشت گره شده؟آخه چوپان رو که اذیت می کنیم؛مشتش رو گره میکنه ،...

ببخشد آقای علی رضا

بادوم که فوق العاده س اصنولی من فک کردم منظور رفیقمه

نه بابا بهش نگفتم...از طرفش ازتون تشکر کردم...یه روز براش بدون اطلاع قبلی یه مشت خلال بادوم خواهم ریخت

نه بابا خدا ببخشداین چه حرفیه!

Baran چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 09:49 http://haftaflakblue.blogsky.com/

جیغ دس ؛هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خدارو شکر؛
به مناسبت؛ شنیدن این جمله مبارک؛
یه مشت خلال بادوم به دوست تون هدیه کنید

سلام و درود و یک بغل ریحان وحشی و گل شب بو ؛فراوان تبریک...
نثار شما ؛
دکتر میم عزیز و گرامی

سلام و درود
ممنون ممنوووون
علیرضا هم ازتون تشکر میکنه بابت پیشنهاد خلال بادومیه دوست داشتنی تون

خیلی خیلی ممنوووونم از حضورتون
همیشه سبز و مانا باشین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.