نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

ادامه ی پست قبل


دیشب ، یه نیم ساعتی چرخی زدم توی اکولالیا ، بیست سی تا شعر قشنگ و تر تمیز از شاعرای عرب ، ترک ، اروپایی و آمریکایی پیدا کردم ، که فوق العاده بودن از نظر خودم...حرفای قشنگ و دلی ای داشتن توی شعراشون...

شاید بعضیاشون رو اینجا بذارم...همه شون رو هم که به مرور توی هواخواه (Havakhaah)می ذارم...


راستی ، دیشب ژان کریستف رو تموم کردم...۱۹۰۰ صفحه ای که خیلی به نسبت طول کشید...حدود دو ماه وقت صرف خوندنش شد...به نسبت جان شیفته ای که خود رومن رولان نویسنده اش بود ، کمتر پسندیدمش...و به نظرم به نسبت سایر رمان هایی که خوندم ، کمتر انتظارم رو برآورده کرد...یه مقدار تک شخصیتی بودن رمان به نظرم اذیت میکرد آدم رو ، و یه مقدار دیگه هم ، سرعت وقوع اتفاقاتی مثل مردن شخصیت های داستان ، که خیلی سریع اتفاق می افتادن و ذهن مخاطب رو درگیر نمی کردن ، و این به نظرم جالب نبود...در کل میتونست شاید بهتر هم نوشته بشه ، البته از همون اول با ترجمه ی رمان ارتباط خوبی برقرار نکردم ،مترجم نسخه ای که من خوندم ، محمد مجلسی بود، و درکل به نظرم ترجمه ی م.ا . به آذین  میتونست شاید بهتر باشه واسه خوندنش...


امروز هم خانواده ی پاسکوآل دوآرته از کامیلو خوسه سلا رو شروع کردم ، تا الان که جالب بوده برام...


امشب رفتیم حرم ، نائب الزیاره همگی بودیم ، و شام هم مهمون امام رضا!



نظرات 2 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 07:50 http://haftaflakblue.blogsky.com/

زیارت قبول ؛ممنون براى نائب الزیاره همگی ...شام؛نوووش جان تان..

خیلی خیلی ممنووونم و خیلی خیلی خواهش می کنمبازم مچکرررم

بهامین یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 23:54 http://notbookman.blogsky.com

زیارت قبول:)
من هم‌مهمون شهر شمام
چه خووووب مهمون امام رضاا بودین.

+خیلی وقته رمان نخوندم و دوست دارم وقتی پیدا بشه و بخونم

ممنونم ازتوندعاگو بودیم
زنده باشین

الان دیگه خداروشکر امتحان رو ترکوندین و فرصت تقریبا دارین واسه کتاب خوندن...تونستین شروع کنین و اگه کتاب خوبی هم خوندین حتما حتما معرفی کنین به من هم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.