نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

ماهتاب...

امشب ، ماه کامله ...نمی دونم چرا ، نمی دونم از کِی  ، و نمی دونم چطوری ، عاشق ماه شدم ، ولی از وقتی یادمه ، با دیدن ماه کامل ، یه جورایی محوش می شدم ، اصن انگار که سِحر شده باشم ، یهو نگاهم ثابت میشد روی ماه...بعضی وقتا ، موقع قدم زدن ، که ماه رو میبینم ، ممکنه اونقدر محو نگاه کردنش بشم که همه چیِ  همه چی یادم بره برای چند لحظه و بعد یهو ببینم چند لحظه کاملا از خودم غافل بودم...

یادمه یه شب ، پونزده ماه قبل ، با علیرضا تا در صارمی قدم زدیم و صحبت کردیم  ، و بعدش اون رفت خونه و من برگشتم ...ساعت دوازده شب بود ، توی مسیر برگشت ، از لابلای شاخ و برگ درختا ، ماه رو نگاه می کردم که کامل بود ، کامل کامل کامل ، و نقره ای نقره ای ، اون قدر جذاب که دلم می خواست بغلش کنم و ببوسمش...

وسط نوشتن این متن ، رضا زنگ زد ، نیم ساعت با هم صحبت کردیم ، تولدم رو پیش پیش تبریک گفت ، و از همه چی صحبت کردیم ...سال قبل همین موقعا ، قبل این که این قدر دست و پامون بسته ی بخش و بیمارستان بشه ، خونه بودیم و تقریبا هرشب ، میرفتیم پارک و ورزش و کافینو و به معنای واقعی زندگی می کردیم...ولی امسال ، دورِ دوریم ...دورِ دور...و لعنت به این دوری ها...



نظرات 3 + ارسال نظر
ساره چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 00:06 http://sarehrajabzadeh.blogsky.com/

منو بردی به خاطرات حوا اثر مارک تویین/ تواین.

مهتاب رو خیلی دوس دارم...خیلی...
ممنونم که این کتاب رو معرفی کردی بهم...دوس دارم بخونمش و فضاسازی متنش رو بخونم

Baran دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 19:55 http://haftaflakblue.blogsky.com/

باآرزوی بهترین ها،..لبخند خاص خدا؛برای شما دکتر میم عزیز و گرامی...میلادتان مبارکککک
خدایا شکرت

خیلی خیلی ممنونم ازتون و امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشین
ممنونم واقعاااا ازتون

بهامین جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 22:34 http://notbookman.blogsky.com

تماشای ماه شب ۱۴ بی نهایت زیباست

سلام...
بله واقعا زیبااااست...واقعاااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.