نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

در می‌زنند 

چه کسی می‌تواند باشد؟

غبار تنهایی‌ام را زیر فرش پنهان می‌کنم

لبخند را به چهره‌ام اضافه کرده

در را باز می‌کنم...


مرام المصری

نظرات 2 + ارسال نظر
وجدان پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 20:11 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

هیچ کس خاصی نمی‌تواند باشد
مامور برقه
هییییی چقدم زیاد نوشتن بی تربیتا!

سلام برادر !
سرما که خوردید انشالله؟!
پس خیالمان راحت باشد ؟
بابا من چن روزه هی میام اینجا نیستی
چه معنی داره؟!

سلام و دورود بر وجدان
مامور گاز بود...کلی هم احوالپرسی کرد اتفاقا
اب نمک قرقره کردم ، لباس گرم پوشیدم ، پتو انداختم روم ، اش خوردم ، و اموکسی سیلین پونصد انداختم بالا ، تا چش باکتری استرپتوکوک پایوژنز رو دربیارم
البته هنوز نمیتونم سرماخوردگی رو انکار کنم
شرمنده دیگه یه کم حس و حال وبلاگ نوشتن نبود!!باز امروز حسش خیلی بود!

Baran پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 17:21 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام ودرود خدمت شما دکتر میم عزیز و گرامی
مرام المصری رو نمی شناسم؛قشنگ ومغموم سرود...

امیدوارم حال واحوال تون نکوباشه و ایام به کام تان

سلام و درود حضرت باران
من هم زیاد ازش شعر نخوندم ، ولی چندتایی که خوندم ، چشمم رو گرفته

خیلی سپاسگزارمممممشاد و تندرست باشین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.