نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!


می‌گویند تنهایی پوست آدم را کلفت می‌کند
می‌گویند عشق دل آدم را نازک می‌کند .
می‌گویند درد آدم را پیر می‌کند ...
آدم‌ها خیلی چیزها می‌گویند ،‌
و من،‌ امروز
کرگدن دل‌نازکی هستم که پیر شده است !


مهدی صادقی


اگه مجبورم میکردن که یه روز ، انتخاب کنم که چه حیوونی باشم (شاید مثلا اصلا یه درصد تناسخ و این حرفا!!)  آرزو می کردم یا کرگدن باشم ، یا پاندا...مگه میشه این کرگدنا رو دید و عاشق شون نشد!؟!؟ شاید اگه میشد ، یه کرگدن به عنوان حیوون خونگی میگرفتم و بزرگ می کردم ولی حیف که نمیشه...!!


کتاب «ن والقلم» از جلال آل احمد رو خوندم...نثر جلال رو خیلی می پسندم و روونی و ساده نویسیش به دلم میشینه...این کتاب هم مثل بقیه ی کتابایی که ازش خونده بودم به دلم نشست...

شاید «گل آفتابگردان»‌از ویلیام کندی رو شروع کنم ...


احساس می کنم یه گلودرد مسخره داره شروع میشه...پاییز هنوز نیومده داره منو قشنگ سلاخی می کنه!

نظرات 10 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 09:16 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بله،سوتی اندر سوتیِ مایل به صوت بلبلی لولک و بولک شد

خواهش میکنم،...

اوضاع عجیبا غریبایی بوده پس
ممنون از همراهی تون

Baran سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 17:28 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سوتی زنجیره ای بود
به مامانم گفتم ؛مغازه ها شلغم دارن؟
گفتن؛ الان؟مگه شلغم میاد؟
منم گفتم؛ همینجور پرسیدم

مرسی از لطف تون آقای دکتر


اوضاع سوتی اندر سوتی شده پس
ببخشید دیگه شما رو هم به دردسر و سوتی دادن انداختیم پس
منم.همیجوری گفتم البته شلغمو

سلامت باشین

Baran سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 13:27 http://haftaflakblue.blogsky.com/

ممنون ازلطف تون آقای دکترمیمِ عزیز
امیدوارم که هیچچچ کسی؛اینجورسرمانخوره
الان مگه شلغلم اومده؟:
چشم آقای دکتر،فعلا یه نفس عمیق بکشیم وزحمت کم کنیم

شادو سلامت زی دکترجان

خواهش میکنم سلامت باشین ایشالا همیشه
شلغم؟؟!فک نکنم هنوزسوتی دادم؟؟
الساعه ما هم
شاد باشین همیشه

وجدان یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 19:15 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

من تخلب کردم از رو دستت
گل افتابگردونو گرفتم بخونم

کتاب نسبتا خوبیه ، پولیتزر ۱۹۸۴ رو گرفته ولی خب ، ادبیات آمریکایی معاصره و شاید زیاد جذاب نباشه!‌فعلا که دارم میخونمش و بنظرم قابل قبول اومده...
نوش جان روح تون

وجدان شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 20:47 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

دماخش یکم انگاری یه کوچولو اندازه ی یه مورچه تو اون صورت ظریف یکم انگاری عالیجنابه
دیگه کجاش بده؟!
آها آها یکمم اسکیزویید تشیف داره فک کنم!
از من میشنوی
مورچرو انتخاب کن قشنگ زود زود له میشی میری بهشت
راحت میشی دیگه!

دماغ به این ظرافت و کوچکی و قشنگی چشه مگه!!؟؟؟
مورچههههه؟؟انصافا این همه حیوون عجیب غریب دیگهچرا مورچه خوحالا میشه زنبور عسل هم بود و زود مرد و عسل هم تولید کرد و زندگی تر تمیزی هم داشتااا

بهامین شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 03:08

خدا بد نده
ان‌شالله که سریع خوب میشین

+پاندا و کرگدن ، این‌نگاه هیچ وقت به کرگدن نداشتم ،تامل برانگیز بود :)

ممنوووون
خیلی لطف دارینخدا رو شکر خوبم الان و مشکل خاصی نیست
همیشه سالم و شاد باشین

Baran شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 00:37 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام علیکم آقای دکتر میم
خدارو شکر که بهترشدین؛الهی شکر
ممنون تون؛رفتم دکتر ولی خوب خوب نشدم.فقط تبم قطع شد بحمداله.
مرسی،سلامت بمانی بلامیسر

شادو سلامت وموفق زی آقای ودکترمیم جان

سلام و درود حضرت باران
بله خدا رو شکر...زیاد مشکل شدیدی بوجود نیومد الحمد لله
ای بابا...این سرماخوردگی هم عجب چیز مزخرف و ول نکنیه ها! برین رو همون اصول پیشنهادی خودتون ، آبلیمو عسل و قرقره آب نمک و بخور شلغم و...ایشالا که حال تون هرچه سریعتر خوب بشه

زنده باشین حضرت باران ، و شادکام

Baran جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 00:11 http://haftaflakblue.blogsky.com/

عههه؛شمام مریض شدین!!منم همین الان از کیلینیک برگشتم.
سردرد و گلودرد توام تب
سرماخوردگی با اون فن فن هاش ؛خیلی مسخره اس

اگه زنده موندیم؛ صبح میام پست رو میخونم

ان شاءالله که خیلی زود سلامتی جایگزین کسالت تون بشه:

سلام
الان خداروشکر بهترم
ان شاالله که هرچه سریعتر بهبود پیدا کنین

خیلی ممنون از همراهی تون
ایشالا همیشه سلامت باشین

وجدان پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 21:02 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

راستی مدیر مدرسه ی ال احمد خیلی بامزست!
بخون اگه نخوندی
وای نمیگفتم نصف عمرت بر فنا بود
سلام کردم؟
نمیدونم!
سلام برادر!

سلام وجدان
مدیر مدرسه رو بیشترشو کتاب صوتیش رو گوش دادم و خیلی خوب بود به نظرم ، البته اخراشو دیگه نتونستم گوش بدم ولی همونقد که گوش دادم خیلی خوب بود
ممنون بابت معرفی کتاااب

وجدان پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 20:55 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

آفرین باز تو ی مجبوریم یه حق انتخاب میدن !
کرگدنو انتخاب میکنی؟!!
خیلیم خوبه !
جمال که داره
کمالم که میگی داره !
جمال کمال اصلا از سرو روش داره میباره!
آفرین بر تو ای میم!

مرسی مرسیقشنگ معلومه اصن ارزش و جنبه ی ازادی و حق انتخاب ندارم نه؟
ولی جدا از شوخی ، این شاخ قشنگشو نیگا، حیوون به این ساکتی و بی آزاری اصن!!کجاش بده!!؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.