نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

پدرخوانده...


چی بگم از قشنگی این فیلم پدرخوانده! تعریفش رو قبلا از بچه ها شنیده بودم ولی فیلمش رو ندیده بودم...دقیقا از یه هفته قبل شروع کردم به دیدن فیلمش و عصر دیروز دیگه تمومش کردم! وااااقعا عالی بود ، به معنای وااااقعی! آلپاچینو چقدر عالی بود...آخ از موسیقی متنش که هروقت شروع میشد  یاد تک تک قسمتایی از فیلم می افتادم که اون موسیقی نواخته می شد...حدود ۸-۹ ساعت فیلم ناااااب به معنای واقعی بود...و الان ناراحتم که دیگه این فیلم رو دیدم و نمی تونم اولین بار دیدن این فیلم رو تجربه کنم!!!!

روی دیوار اتاق جدیدی که رفته بودیم سه چار ماه قبل ، به یادگار از ساکن قبلی ، حدود دویست تا عکس در قطع های مختلف ، به طور متوسط۱۵ در ۲۰ سانت ، تصاویر بازیگرا در نقش هاشون در فیلم های مختلف بود...تعداد زیادی شون هم مربوط بود به همین فیلم پدرخوانده...حدود ۵۰-۶۰ تاشون رو جدا کردیم با علیرضا که دوباره که برگشتیم ، بچسبونیمشون به دیوار اتاق...

اوصیکم به دیدن سه گانه ی Godfather!!!



نظرات 12 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 20:28 http://haftaflakblue.blogsky.com

سلام و عرض ارادت
آقای دکتر میم عزیز و گرامی
ان شاءالله که خوبین و امتحانات لوژی رو بخوبی گذروندین..،،

امان از تصویر دوم:))))

سلام حضرت باران
ببخشید که این قدر دیر شد نوشتن و سرزدنم
بله امتحان خیلی خوب بود...نمره کاملو گرفتم

وجدان سه‌شنبه 10 مهر 1397 ساعت 23:29

آخ میم
به دوستت بگو موهای سرتو دونه دونه بکنه

باشه

وجدان پنج‌شنبه 5 مهر 1397 ساعت 12:12

صفر گرفتی؟
میشه بدی من امضا کنم به عنوان ولی ؟
به هیچ کی نمیگم چن گرفتی
به هیچ کیا
آفرین بگو

سلام
بیست شدم!
بالاخره باز اومدم

وجدان دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 15:22

میم بالاخره که پیدات میشه

بالاخره پیدام شد

آیدین زینال زاده دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 07:43 http://azcv.blogfa.com

دون ویتو

دون ویتو

وجدان چهارشنبه 28 شهریور 1397 ساعت 15:11

خدابیامرز شدی میم؟

نه هنوز هستم در خدمتتون

Baran دوشنبه 26 شهریور 1397 ساعت 19:20 http://haftaflakblue.blogsky.com/

تصویر دومی خیلی باحالِ:))))

سلامممم آقای دکترمیم خانِ عزیز
ایام به کام و طاعات عبادات قبول حق(ایکن خنده ی تصویردوم)

سلام و درود حضرت باران
خیلی ممنوونم ازتونبنظرم تصویر دومی رو میشد استیکرش کرد حتی

ساره شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 22:42 http://sarehrajabzadeh.blogsky.com/

سلام،
فیلم خوبیه اما چون زیادی مافیایی بود دوسش ندارم. دوست داشتن یا نداشتن من از خوب بودنش کم نمیکنه.

خوبه که دیدیش.... منم امروز بعد از یه قرن Perestige رو دیدم.

سلام و درود
من از مافیایی بودنش خوشم میاد بازبا این که از فیلمای اکشن خوشم نمیاد اما نمیدونم چرا از مافیایی ها خوشم میاد
ممنون...حتما میبینمش

وجدان شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 18:21 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

حالا خیلیم چیز خاصیو از دست ندادی
یه سکه تمام بهار بود قیمتشم ناگابل بود
حالا چرا از نظر ها پنهان شدی
انخد ناراحت نباس فرزند
شکست را قبول کن
دستت را بزن بر زانویت بلند شو
و بگو شکست خوردم که خوردم
بازم دوست داشتم میخورم
و اینگونه بیا وبلاگ من و با شکستت روبرو شو ای میم اع میم نه
فرزند!

نمیدونم چرا این ده روز اصن وبلاگ نیومدم!کلا حسش نبود یه جورایی!
سه چار روز هم خونه بودم سر مراسم تاسوعا عاشورا که دیگه اصن حساب نباید بشه!
دو سه روز هم درگیر اسباب کشی به بوستان
پن شنبه هم امتحان داریم ، بخش رادیو
ایشالا از آخر هفته بیشتر میام

وجدان جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 23:31 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

آقاهه تو دهنش پشه میره حالا میبینی میم
بهش بگو دهنشو ببنده ژشته
واخعا که

آقاهه مرد بالاخره آخر فیلم ، دیگه نشد بهش بگم

وجدان جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 22:36 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

به وصیت شما عمل میشود
آسوده بخوابید پدر!
راستی سکه پرید

ممنون ممنون
آسوده می خوابم
نمیتونستم بدست بیارم والا...سخت بود

کرمِ درون جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 21:18 http://devilsown.blogsky.com/

گادفادر عالیه! واقعا این تیکه پست برای منم صدق میکنه:
"الان ناراحتم که دیگه این فیلم رو دیدم و نمی تونم اولین بار دیدن این فیلم رو تجربه کنم" :)))

من البته بیشتر از همه از 1 ش خوشم اومد، نمیدونم چرا ولی 2 و 3 به اندازه 1 برام جالب و تاثیر گذار نبود.

واقعا عالیه...
واقعاااا
یکش فوق العاده بود ، دو خوب بود و سومیش هم خوب بود ولی دیگه یه مقدار خسته کننده بود!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.