نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

بخش قلب

خب ، بعد مدت ها باز بیام و بنویسم اینجا!

بخش جنرال مون یه هفته ی قبل تموم شد...خیلی چیزا یاد گرفتم و با فوق العاده ترین استادای دنیا اشنا شدم و یاد گرفتم که چطور میشه یه استاد بااخلاق ، کاربلد و مهربون بود! 

این آخر هفته رفتم خونه ، دیروز رفتیم نظام آباد...با گوشی دایی کلی عکس گرفتم ، از درخت توت که پر شده بود از توت های شیرین و درشت و آبدار ، از درخت یاس بزرگ روبروی خونه که پر شده بود از گلای خوشبو ، از گل های زرد و بنفش توی مزرعه ها ، و از گلنارهای سرخ و قشنگ! عکسا که به دستم برسه میذارم اینجا چند تا شون رو!

این آخر هفته حال و هوای دلم رو خوب عوض کرد...یک ماه پرسه زدن توی بخش دلم رو داشت می پوسوند که رفتم و یه آب و هوایی عوض کردم ...

دیشب سعدی خوندم یه مقدار...


چه خوش است بوی عشق از نفس نیازمندان

دل از انتظار خونین ، دهن از امید خندان...    #سعدی

 

با رضا پریشب رفتیم کافینو ، روی تخته سیاه ش این بیت رو نوشت از سعدی:

تطاولی که تو کردی به دوستی با من

من آن به دشمن خونخوار خویش مپسندم...



ای زلف تو کمندی ،

ابروی تو کمانی!


و ای قامت تو سروی ،

و ای روی تو بهاری!


دانم که فارغی تو

از حال و درد سعدی


که او را در انتظارت

خون شد دو دیده باری...  #سعدی


دیشب بعد از یه مدت طولانی ، یه تفألی هم به حافظ زدم ، این غزل اومد:

صبا! اگر گذری افتدت به کشور دوست

بیار نفحه ای از گیسوی معنبر دوست


بجان او که به شکرانه جان برافشانم

اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست


و گر چنان که در آن حضرتت نباشد بار

برای دیده بیاور غباری از در دوست


منِ   گدا و تمنای وصل او؟ هیهات

مگر بخواب ببینم خیال منظر دوست


دل صنوبریم همچو بید لرزان است

ز حسرت قد و بالای چون صنوبر دوست


اگرچه دوست به چیزی نمی خرد ما را 

به عالم نفروشیم موئی از سر دوست


چه باشد ار شود از بند غم دلش آزاد

چو هست حافظ مسکین غلام و چاکر دوست





نظرات 3 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 19:33 http://haftaflakblue.blogsky.com/

درضمن،اختیار دارید،اینجا کلبه ای درمیان گلستان است
چراغ دل و خانه تان روشن...:

خیلی خیلی ممنونم از همراهی تونلطف دارین خیلی فراوون
دلتون شاد و لبتون خندون

Baran پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 19:31 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و درود خدمت شما ؛آقای دکتر میم عزیز و گرامی
جهت تبریک ماه مبارک خدمت رسیدیم؛رمضان کریم برشما مبارک
طاعات تان قبول حق
التماس دعا
باتشکر؛نفس عمیق

سلام و درود حضرت باران
بسیار بسیار ممنونم ازتون
برامون دعا کنین توی این ماه عزیز
ببخشید که دیر به دیر میام وبلاگ...

Baran یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 15:11 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و درود ها ومهرودوستی ها،..نثار شما آقای دکتر میم عزیز وگرامی

اول؛الهی شکرو الهی شکر.که بخش جنرال با اساتید با اخلاق و کاربلدو مهرورز بگذشت ،..تندرست و سلامت بمانند وبمانید.آمین

دوم؛ نفس عمیق بابت ورود به مزرعه و تماشای یاس و گلنارها و توت های شیرین و گلای خوشعطروبو

ان شاءالله دایم به گلستان ،که حال وهوای مبارک تان ،..توووپ شود

الهی شکر،الهی خوب باشین وخوش.

سلام حضرت باران
خیلی خیلی ممنوونممنم خدا رو شکر می کنم که تونستم از محضر این اساتید استفاده کنم واقعا

نفس عممییییقواقعا دلم برای بهار خونه ی بابابزرگم تنگ میشه...دیگه از این به بعد خیلی کم فرصت میشه که این بهار رو ببینم متاسفانه

ان شاااالله
خیلی خیلی ممنووونم که به این کلبه ی حقیرانه سر می زنین
حال دلتون همیشه عالی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.