نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

صدا

فردا بخش رو خواهم پیچاند ، به صورت نیمه قانونی!

پس فردا هم به صورت قانونی تعطیلیم ، روز قبل امتحان! از اون موهبات این بخشه که تقریبا توی هیچ بخش دیگه ای نصیب مون نمیشه!

امروز که گذشت ، قرار بود کنفرانس بدم. دیروز رو هم به صورت قانونی ، بخش نرفتم و کل روز رو مطلب آماده کردم و اسلاید آماده کردم. بهترین اسلایدهایی بود که تاحالا آماده کرده بودم. کلی افکت  و عکس و طراحی گذاشته بودم وسط اسلایدا! با کی نوت لپتاب درست کرده بودم و به خاطر این که روی سیستم ویندوز نمیشه کی نوت رو باز کرد ، به فیلم اکسپورتش کردم !‌ کل روز وقتم رو گرفت. امروز که رفتم و فلش رو وصل کردم به سیستم کلاس ، فلش رو نخوند ، فلش منشی رو هم نخوند . بعدش حتی فلش «پ» رو که داشت قبل من اراِئه میداد و فلشش روی سیستم بود رو هم دیگه نخوند! کلا سر لجاجت داشت بامون سیستم. استاد گفت مشکلی نداره و قرار شد اسلایدا رو براش ایمیل کنم.خلاصه که زحمات یک روز ، اونم توی هفته ی منتهی به امتحانم ، بر باد فنا رفت ، که البته زیاد برام مهم نیس.


دارم Imagine از جان لنون رو میشنفم

بعضی آهنگا هستن ، که باید همه چیز دست به دست هم میداده تا اونقدر خوب بتونن از آب در بیان.

Bésame mucho از آندره بوچلی ، از اون آهنگاس ، انگار واسه چند دقیقه ، خدا ، صداش رو توی حنجره ی بوچلی امانت گذاشته! اگه یه روز بخوام صدای خدا رو بشنفم ، انتظار دارم صداش ، به همون حزن ، مهربونی و امیدواری صدای بوچلی توی این آهنگ باشه...مخصوصا وقتی از عمق روحش ، Besame mucho رو به زبون میاره...

الان دارم میشنومش

و اونقدر توی این نیمه شبِ   نیمه تاریکِِ   اول مردادی ، به عمق تک تک سلول های وجودم نفوذ میکنه صداش که حد نداره...




نظرات 3 + ارسال نظر
لبخند ماه شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 15:45 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

تشکر و سپاس از ارسال

خواهش میکنم استادجان

لبخند ماه جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 00:40 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

آقای دکتر یه پیشنهاد
موافقین آهنگهایی رو که دوست دارین و گوش میکنید رو برام تلگرام کنین
با عرض شرمندگی

سلام
چشم حتما
اختیار دارین

Baran سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 08:52 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و
عرض ارادت خدمت دکترمیمِ بخش پیچانه قانونی و
نیمه قانونی

خلاصه اینکه
ان شاءالله ،به امید حق زحمات تون مثمر ثمرِ و
این واحدو ها رو بخیرو خوشی پاس کنید❤همه مون ،اجماعا یه نفس راحت بکشیم


+عه !من این بوچلی با بلوچی اشتباه گرفتم

سلام و درود
ان شاالله که این پیچوندنا و بخش نرفتنا و به جاش درس خوندنا ، به پاس شدن این بخش ختم بشه
ان شاالله ، دست شما درد نکنه

عه
بوچلی!؟
بلوچی!؟
شاید اصل و نسبش برگرده به بلوچستان خودموون !؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.