نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نمونه سوال تغذیه / نمرات آنا / جزوه اندیشه

سلام به همگی 


0- دوستان لطفا برای امتحان تغذیه لطفا هر سوالی رو که فکر می کنید اشتباه بوده و یا اشکال داشته (حتی اگه فقط شک دارید) ذکر کنید (کلیت سوال رو هم مطرح کنید کافی هست) تا سوال ها رو به اساتید انتقال بدیم و در صورت امکان نمره شون به همه اضافه بشه.


1- دوستانی که نمرات آناتومی اون ها هنوز نیومده و تو پرتال صفر وارد شده فردا (شنبه) نمراتشون وارد سیستم میشه.


2- دوستانی که با استاد آقایی زاده اندیشه 2 دارند منبع امتحان قرار شد این جزوه (46 صفحه) و 80 صفحه آخر کتاب (بخش های امامت و مهدویت + مرجعیت و ولایت در عصر غیبت) باشه. 140 صفحه اول کتاب هم حذف هست و نیاز به خوندنش نیست. (مطالب مربوط به این صفحه ها تو جزوه اومده و همون جزوه کافیه) البته همون طور که احتمالا اطلاع دارید قرار بود اول جزوه 14 صفحه ای منبع امتحان باشه ولی چون جزوه زیادی خلاصه بود استاد قبول نکردن و اگر میخواستیم از روی اون جزوه امتحان بدیم باید 140 صفحه اول کتاب رو هم برای امتحان میخوندیم که هم حجمش بیشتر بود و هم متنش نسبت به جزوه سنگین تر و خوندنش بیشتر طول می کشید. بنابراین این جزوه انتخاب شد تا کار راحت تر باشه. برای 80 صفحه آخر هم با وجود اینکه چندین بار صحبت شد استاد موافقت نکردن که حذف بشه ولی گفتن احتمالا تعداد کمتری سوال (5-6 تا) از اون قسمت سوال میاد و مطالب اون 80 صفحه تا حدی داخل همین جزوه هست و در درجه اول بچه ها جزوه رو بخونن و بعد اون قسمت از کتاب رو. (80 صفحه ظاهرا یک مقدار توضیحات بیشتر داره)

دانلود جزوه: (عکس ها به صورت فشرده هستن)


دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم


تعداد سوالات هم 40 سوال تستی هست.


* جزوه در اختیار تایپ و تکثیری دانشگاه هم قرار گرفته و از اون جا هم میتونید دریافت کنید *


* این هم جزوه 14 صفحه ای که آقای قربانزاده آماده کرده بودن. البته همونطور که ذکر شد خوندن این جزوه برای امتحان کافی نیست و خیلی خلاصه شده است ولی اگر کسی خواست میتونه نگاه بندازه:

برای دانلود اینجا را کلیک کنید


3- آقای لطفی و خانم هنری زحمت کشیدند و چند سری نمونه سوال تغذیه در اختیار گذاشتن تا بچه ها مطالعه کنند:

(فایل ها به صورت فشرده هستن)


نمونه اول

نمونه دوم

نمونه سوم


این چند تا هم به صورت پراکنده هستن:

صفحه 1     صفحه 2

صفحه 1     صفحه 2

صفحه 1

PDF



این ها رو هم آقای شرفیان قبلا زحمت کشیده بودن و قرار داده بودن:

صفحه 1     صفحه 2


و این رو هم خانم عبدللهیان زحمت کشیدن و تو گروه گذاشتن:

صفحه 1     صفحه 2


موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.