نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

دوستت دارم...

متن آهنگ دوستت دارم از لارا فابیان واقعا زیباست...:


قبول ، وجود داشت

راه های دیگری برای جدا شدن

اندک عشق باقی مانده

شاید می توانست کمکمان کنم

در این سکوت تلخ

تصمیم گرفتم ببخشمت

خطایی که به خاطر زیادی عشق از ما سر می زند

قبول ، آن دخترک درون من

همواره تو را می خواست

تو را که همانند مادر 

دورم می گشتی و پناهم می دادی

که نباید در آن سهمی می داشتم

خونی را که از تو به یغما می بردم

در میان این واژه ها و آرزوها

فریاد می زنم:

دوستت دارم

دوستت دارم

مثل یه دیوونه ، مثل یه سرباز... 

مثل یه ستاره ی سینما


دوستت دارم

دوستت دارم

مثل یه گرگ ، مثل یه پادشاه

مثل یه مرد ، با این که مرد نیستم

می بینی !؟ این طور دوستت دارم...


قبول ، به تو سپردم

تمام خنده ها و آرزوهایم را

حتی اون هایی که یک برادر 

می تونه نگهدارشون باشه

در این خانه ی سنگی

شیطان رقص ما را تماشا می کرد

مشاجره ای را می خواستم

که به صلح ختم شود


دوستت دارم

مثل یه دیوونه ، مثل یه سرباز...


دوستت دارم 

دوستت دارم

مثل یه گرگ  


مثل یه مرد ، با این که مرد نیستم...


می بینی !؟ اینگونه دوستت دارم...

 دوستت دارم

دوستت دارم...


پی نوشت: بفرستیدش برای کسی که دوستش دارید!

آهنگ رو در لینک زیر به اشتراک گذاشتمش ...بروید و دانلود بنماییدش!


آهنگ « دوستت دارم » از لارا فابیان

نظرات 4 + ارسال نظر
roz شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 19:35

باز قهر کردین چیه ؟؟اینکه کار هر روز ماست
ولی خوب امروز آشتی کردیم شاید پسر خوبی باشه بعدا این آهنگ رو براش فرستادم . میگم شایدا!!!قول نمیدما

بابا این قدر اذیت نکنین بنده خدا رو!!
بفرستین براش بابا...بفرستین براش!

roz شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 01:06

شعر قشنگی بود ولی برای کسی که دوستش دارم نمیفرستم هم پر رو میشه هم باهاش قهرم

باز قهر کردین با آقاتون!!!؟؟
نکنین از این کارا خدا رو خوش نمیاد انصافا!!
بنده خدا این قدر زحمت می کشه چی میشه حالا این آهنگه بفرستین براشون!!؟
ما مردا رو اذیت نکنین این قدر ...دلامون نازکه زود میشکنه!

لونااااااااا جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 23:46 http://Toybox.blogsky.com

بله بله،،خیلی خوشمان آمد..رحمت خدا بر شما باد بخاطر معرفی این اهنگ بس زیبا و دل انگیز

آهنگ خوبیه واقعا...البته احتمالا قبلا هم شنیدینش چون معروفه ...
درود خداوند بر شما نیز!

لونااااااااا جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 22:44 http://Toybox.blogsky.com

هروقت پیداش کردم حتما براش میفرستم

امیدوارم به زودی زود پیدا بشه!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.