نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

هیچ!؟

+ می دونی یه چیزی رو!؟

ـ  چیو!؟

+ بعضی وقتا خیلی دلم می گیره...

ـ  از چی!؟

+ از دوری...از نبودن...

ـ  از دوری چی !؟ از نبودن کی!؟

+ اصن ولش کن اینو...می دونی...این که شبا ، بشینی سعدی بخونی و هی دلت بخواد گریه کنی...

ـ  خوب می تونی سعدی نخونی...!

+ :)


پ.ن: 

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل


که گر مراد نیابم ، به قدر وسع بکوشم...!


سعدی


نظرات 1 + ارسال نظر
Aurora سه‌شنبه 9 خرداد 1396 ساعت 15:48

فکر کنم حال این روزای منم شبیه حال شماست....
دل گرفتنا دیگه زیادی شده....

من این روزا دلم زیاد نمی گیره ها...ولی بعضی وقتا ، یهویی می گیره ! نمی دونم چرا!
ولی خوب یاد گرفتم چطوری باهاش مقابله کنم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.