نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

باران ، گل ها ، شعر

امروز ، آخر جشن رونمایی کتاب جلسه ی ارغوان مون ، دو سه تا شاخه ی گل نصیبم شد ، یکی ش گل نرگس و یک مدل دیگه هم گل های زرد رنگ خیلی قشنگی...گذاشتمشون داخل کیفم...بارون هم از عصر نم نم می باره و هوا ، یک حالت نیمه ابر و خنک فوق العاده ای داره...گل ها رو آوردم اتاق و گذاشتم توی یه لیوانی و آب ریختم تا تازه بمونن یه مدت...الان گل زردش رو بو کردم ، بوی زعفرون می داد...خیلی لطیف ، خیلی قشنگ...

بچه تر که بودم ، کتابای دایی ها رو که نگاه می کردم ، پر بودن از گل هایی که خشک شده بود ، و همیشه دوست داشتم وقتی بزرگ شدم وسط صفحه های کتابام ، گل برگ های خشک شده باشه ، برگ هایی که پاییز ریخته و خشک شده...و الان همینطوره...توی دفتر قبلیم ، کلی برگ خشک پاییزی جمع کرده بودم...حتی یه پروانه که مرده بود رو گذاشتم لای صفحه ها ...

حتی بی بی ، دو سال و خرده ای قبل ، توی پاییز ، با ریحانه رفته بودند پارک ، برام چند تا گل چیده بودن ، هنوز که هنوزه اون گل ها رو دارم شون...حتی یه گوجه فرنگی قرمززز قرمز ، از همون موقعا دارم که کلا دور از چشمم خیلی قشنگ و باحال خشک شده و هنوز توی کمدمه...این گل های امشب رو هم باید خشک کنم و بذارم یه گوشه ای ، به یادگار از هوای خوب این روزای اسفند بمونه...


حیف این هوا نیست که آدم مجبور باشه برای امتحان نورولوژی بخونه ؟این رواست واقعا...؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 23:36 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و درود خدمت شما
ممنون از حضور شما،
منم این روز رو خدمت بی بی جان و ریحانه جان تبریک وتهنیت عرض میکنم،...
سلامت باشند وباشید.آمین
واینکه؛
بابت اون گلها خیلی خیلی ممنونم
عطربوی داوودی شاهکاره،...

سلام حضرت باران!
از طرف بی بی و ریحانه از شما تشکر می کنم
خیلی خیلی ممنوونمزنده باشین
خواهش می کنمممنون بابت حضورتون

Baran چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 10:00 http://haftaflakblue.blogsky.com/

یادم رفت عرض کنم خدمت تون،وقتی خوندم ریحانه،عطربوی ریحان به شامه آمد
اینجا بوته ریحان وحشی ،توی اکثر منازل شالیکارها هست
همای هم یه ترانه درباره ریحان خونده،..
دیگه اینکه؛
هوا واقعا خنک وبهاری طوره،..ولی خوب،...نورو درس مهمیه
عرض دیگه ای نیست،..جز سلامتی و موفقیت و خوش دلی شما:)

چه تصویر زیبایی میشه ، بوی ریحان وحشی و شالی...جا داره چند تا نفس عمییییق بکشم اینجاااا
ایولا ایولا...باید این اهنگو گوش بدم پس حتما
بله بله هوا بسی بهاری ست...منم یه مقدار نورو رو شروع کردم و میخونم...ولی توی اتاق یه کم تنبلی میکنم...
سلامت باشین شما ...لبتون خندون

Baran چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 09:50 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و درود برشما دکتر میم عزیزو گرامی
به به،..چند شاخه گل که یکی نرگس وآن دگری که زرده و بوی زعفرون داره گمونم داوودی باشه
بهرجهت عطربوی خوش گلها،..نوش جان وگوارای وجود

سلام بر شما باران عزیز
ممنووونم ممنوووونم...از راه دور این گلها رو نثار شما میکنم
بله بله فکر کنم داوودی باشن...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.