نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

قلب

اساتید محترم ، آقای فلانی شماره ی یک و آقای فلانی شماره ی دو

به استحضارتون می رسونم که تمامی تلاش های شما برای متنفر کردن من از رشته ی موردعلاقه ام که قلب باشه ، بدون نتیجه باقی مونده و من ، برعکس رشته های موردعلاقه ی قبلیم ، یعنی بیوشیمی و ژنتیک ، که بعد از پاس کردن شون ، دیگه حتی از بردن اسم شون هم پرهیز می کنم ، از این رشته که قلب باشه ، دست نمی کشم ، که احساس می کنم تا الان از هرچی توی زندگی م دست کشیدم بسه برام! دیگه این یکی رو نمی خوام از دست بدم! 


پ.ن:قبل تر ها ، به شیمی و بیوشیمی خیلی علاقه داشتم ، درس بیوشیمی به این علاقه گند زد و این مباحث رو کلا گذاشتم کنار از ذهنم! به ژنتیک هم خیلی علاقه داشتم که مسؤولیت گند زدن به این علاقه رو هم درس ژنتیک دانشگاه برعهده گرفت! یه رشته ی قلب مونده که فیزیولوژیش منو بهش علاقه مند کرد ، فیزیوپاتولوژیش علاقه ام رو یه مقدار بیشتر کرد ، بخش قلب استاژری هم بازم علاقه مند ترم کرد...تا ببینم بقیه ی مسیر چیکار می کنه با این علاقه...


نظرات 3 + ارسال نظر

نذارید دگ سفره ی دلمو براتون از ده یازده واحد بیوشیمی باز کنم...سکوت میکنم..ژنتیکم ک هیچی اصن بیخیالش..

امیدوارم توی راهی ک انتخاب کردین موفق موفق موفق باشین

واقعا خیلی درسای سختی بودن برای من ...هیچ وقت نتونستم ارتباط برقرار کنم باهاشون...

ممنووووونم ازتون ...شما هم موفق باشین همچنین

Baran یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 12:38 http://haftaflakblue.blogsky.com/

ان شاءالله در امان خدا سبز و خرم باشیدو در هر زمینه ای موفق وموید.
آمین

خیلی خیلی ممنوووونم ازتون
همچنین شما هم همیشه موفق و تندرست باشین
سپاسگزارم ازتون

Baran شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 08:55 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و عرص ارادت
والا نمی دونم چرا؟ازاین پست تون خنده ام گرفت،
شاید بدلیل گندهای زیاد بود...
به هرجهت؛
ما به قلب=دیل میگیم.
دیل شما پراز آرامش و سکون و....
پ.ن؛اجاق دل که روشن باشه،مغز هم خوب کارمیکنه،لذا؛اجاق دل تون روشن...

سلام و درود
ارادت از ماست
والا دیگه از هر چی دست کشیدیم توی این زندگی بسه به خدادیگه نمی خوام فعلا از این مساله که جزو اخرین سنگرهای علاقه ام هست دست بکشم

دیل شما هم پر از آرامش و مهر و صفا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.