نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

روتیشن هماتو

سه چار روزی هست بخش هماتولوژی ایم ، استادامون فوق العاده ان ، دکتر باری و دکتر محدث 

برخورد دکتر باری توی درمانگاه با مریضا به معنای واقعی عالی بود...و نیز قدرت علمی و تجربه اش...یه لحظه با خودم فکر کردم که چقدر یه نفر میتونه توی کارش درست باشه و این قدر اون بالا بالا ها باشه...

امروز با خانم دکتر محدث رفتیم چند تا لام دیدیم ، سه چار تا رو تشخیص دادم و خودم کف کردم! 

دارم به هماتو هم علاقه مند میشم!!ولی سختههههه...سختتتتتتتت

نظرات 1 + ارسال نظر

وای خدااا هماتودهن مارو سریس کردن بخدا ب حدی ک بدم میاد ازش...البته هماتو یک ما خوب بود،دوشو گند زدن با درس دادنای مسخره شون...عههه..نمیخوام اصنن...
حالا چی بود اونایی ک تشخیص دادین؟!

سلااام
آره بابا هماتو سختههه منم فقط در حد یه چار تا لام و دو سه تا تشخیص بالینی فقط حوصله ش رو دارم و نه بیشتر
استاد خوب واقعا نعمتیه هااا...یعنی بوده که یه مطلب که برام سخت بوده رو اون قدر خوب درس دادن که واقعا فهمیدم و حتی علاقه مند شدم ، و برعکس ، یه مطلب نسبتا راحت تر رو اون قدر بد درس دادن که هیچی نفهمیدم ازش

یکیش AML ، یکیش مالاریا ، یکیش نوتروفیلی ، یکی شیستوسیت ، یه چند تا هم فقط تشخیص خود سلولش
البته توی زمینه هماتو که باید درس پس بدیم به شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.