نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

آلبوم جدید محسن چاوشی

خب ، امروز هم که آلبوم جدید محسن چاوشی منتشر شد...از بیمارستان که برگشتم سایتا رو بررسی کردم که ببینم چطوریه واسه خریدش! اول دیدم زدم ۷$  !!! گفتم هفت دلااار! بعد گفتم میشه این که حداقل۷۰ تومن!! بعد گفتم بخوابم شاید فرجی شد!! 

عصر که بیدار شدم ، تلگرام رو چک کردم و دیدم رضا پیام داده ، درباره آلبوم صحبت کردیم بعد گفت که خریده این آلبومو...گفتم چند تومن ؟ گفت هفت هزار تومن!‌بعد گفتم من فک می کردم هفتاد تومنه!‌ بعد دیدم چند دقیقه بعد پیام داده که : نمیخواد بخری آلبوم رو! دیدم همه ش رو برام فرستاده ، بعد دیدم نوشته که یه نسخه دیگه هم برای من  خریده و حلاله حلاله! 

و خب ، آدم ازین رفیقا داشته باشه ، ازین رفیقا...فقط همین


الان دارم همین آلبومو گوش میدم...خیلی قشنگه...اوصیکم به خریدن و یا هدیه دادن یا هدیه گرفتن آن   :))))))))))))))


به یاد شب های پاییز و زمستون و بهار و تابستون که با رضا ، ساعت ها ، آهنگ گوش میدادیم ، و غرق بودیم در فکر ، خیال ، اندوه ، سکوت...



چه حکمت است در این مردن؟

ـ در عاشقانه ترین مردن ـ

و مغز را به فضا بردن

و گریه را.............


حسین صفا

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 14:47 http://haftaflakblue.blogsky.com/

هدیه ی موسیقی نوشِ حواس شنیداری تون ...

خدا شما رو همراه رفیق رفقا و عزیزان عزیزن ؛درپناه خودش حفظ کنه

بسیار بسیار سپاسگزارم حضرت باران
شاد باشین و تندرست

بهامین دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 11:39 http://notbookman.blogsky.com

سلام
+کارتون عالیه وقتی حق معنوی یه اثر را در نظر دارین.
البوم جدید چاووشی هنوز فرصت نشده بخرم و گوش کنم.

سلام
ممنون ممنون
گفتم بعد این همه لذت بردن از اهنگای چاوشی ، یه جا لااقل بخریم و صرفا فقط دانلود نکنیم همینطوری!
البوم جدیدشو پسندیدم و به نظرم خیلی خوب بود

وجدان دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 09:27 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

من دانلود میکنم
زیرا......
سلام بر میم از فرزندان الفبا

خوبه خوبه
راستش من دیدم این همه اهنگ از چاوشی گوش کردیم و این همه لذت بردیم،بذار لااقل یکی از البوماش رو خریده باشیم که البته باز هدیه گرفتیم همین رو هم

ایوانیچ یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 19:18 http://13871216.blogsky.com/

و چه نظرات متنوعی
البته که هنر سلیقه اییه!
http://13871216.blogsky.com/1397/06/11/post-96/%D9%86%D9%88%D8%AF-%D9%88-%D8%AF%D9%88
ببین

قطعا قطعا...هنر خیلی سلیقه ایه ...و خب این البوم به دلم نشست

باشه ممنون سر میزنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.