نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

بینوایان ...



سه شنبه بینوایان رو تموم کردم...بسیار بسیار زیبا و پر از احساس و  البته پر از اندوه   که حالم رو منقلب کرد...


پیشنهاد می کنم بخونینش...عالیه واقعا...


تو پست های بعدی تکه هایی از متنش رو که برام جالب بود رو براتون میذارم...


شاد باشید...

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 15:39

دیوید کاپرفیلد بنظرتون چطوره؟!
ارزش خوندن داره عایا؟!

خوبه...من سه سال پیش در عرض چها ر روز تمومش کردم...در کل کتاب خوبیه به نظرم...اونم مثل بینوایان سرگذشت یه بچه هست...البته یه جاهاییش شادی هم داره ...

سحر پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 18:44

نخوندم این کتاب رو! سعی میکنم بخونم!
شما کتاب دیوید کاپرفیلد رو خوندید؟

اره
دیوید کاپرفیلد رو هم خوندم

نیلوفر پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 17:58 http://ert379.mihanblog.com/

فک کنم دوباره به وبتون میام سایت خوبی دارین
به خصوص مطالبتون عالی هستن
651855

ممنون از لطفتون...

منم حتما به وب شما سر میزنم

شاد باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.