نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

جای خالی سلوچ ...

                                                                                                                                 


"جای خالی سلوچ" هم به پایان رسید...!!


یه تکه هایی  از متنش رو براتون میذارم...توصیه می کنم حتما حتما بخونید...

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 14:28

405 صفحه!!!
احتمالا بذارم مسافرت بخونم!!!

بله...!!!۴۰۵صفحه!!

سحر سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 07:01

شما نسخه ی پی دی اف میخونید؟
از چه سایتی دان میکنید اگه پی دی اف هست؟
جای خالی سلوچ رو خیلی دوست دارم بخونم! چند صفحه است:d

نه...خود کتابش رو می خونم,البته چند تا کتاب پی دی اف دانلود کردم از سایت پارسی بوک دانلود کردم...
جای خالی سلوچ۴۰۵صفحه است...

سحر شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 22:24

خیلی خوبه انقد اهل مطالعه هستید...
خیلی دلم برای کتاب خوندن تنگ شده...

هر وقت می تونید شروع کنید...منم بعضی وقتا یهویی شرو می کنم,بعد تا چهار صبح می خونم همین طوری!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.