نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

اون ور

صدای رادیو ی تاکسی اونقدر کم یود که چیز واضحی شنیده نمی شد فقط معلوم بود که رادیو روشن است.از راننده پرسیدم :می فهمین چی میگه ؟راننده گفت :نه...نمی خوام هم بفهمم!

گفتم چرا خاموشش نمی کنین؟

راننده گفت:دوست دارم یه صدایی باشه عادت دارم تو خونه هم  همیشه رادیو روشنه

پرسیدم خانومتون اینا اذیت نمیشن؟

گفت :خانمم فوت شده...بچه هام هم دوتاشون خارجن یکی شون هم شهرستانه

به راننده نگاه کردم پیر بود

گفتم یعنی تنها زندگی می کنید؟

راننده گفت :تنها

پرسیدم :سخت نیست؟

راننده گفت :نه...بعد گفت:اصلا...فقط دلم براای اونایی که مردن تنگ شده

بعد لبخندی زد و پرسید:خنده داره آدم تو سن من دلش برای پدر و مادرش تنگ بشه ؟

گفتم نه

راننده گفت من دلم برای همه تنگ شده ...پدرم مادرم ...زنم...عموهام ...عمه هام...خاله ام...دایی هام ...بچهه هاشون...

بعد دوباره لبخند زد و گفت:ان ور چه خبره ...همه اون ورن...

به پیرمرد که هنوز لبخند به لبش بود نگاه کردم و فهمیدم که چرا مادربزرگم از مرگ نمی ترسید...



سروش صحت

نظرات 4 + ارسال نظر
مونا پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 14:11 http://m-not.blogsky.com/

سلام..
جالب بود...

سلام...
ممنون...

rouhi چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 21:26 http://koushesalam.blogsky.com

سلام.
مطلب جالبیه...

یه بنده خدایی هم می گفت:
من هر وخ دلم واسه داداشام و رفیقام تنگ میشه، یه خلاف می کنم، چند روزی میرم زندان...
می گفت: آخه داداشام همه اونجان، من اینجا کسی رو ندارم...

سلام...
ممنون داداش...
والا ادم باید سعی کنه پیش رفیقاش باشه!حتی اگه زندانن!!!

تحول چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 17:20 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام براتون آرزوی سلامتی و شادکامی دارم

در ضمن شما چند روز اصلا مطلب نمیذارید وقتیم که میذارید آدم میمونه به کدوم نظر بده مطالبتونو همشو خوندم زحمت کشیدید و موفق باشید

سلام...
حس مطلب گذاشتن یهویی هست نمیدونم چرا!!
کلا واسه این میذارم که خونده بشه....حضور شما برای من نشانه ی لطف شما هست...نیازی به نظر دادن در هر پست نیست...همین که سر می زنید واسه من کافیه...
ممنون از همراهیتون...

سحر چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 14:22

سلام
جالب بود خیلی...

سلام...
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.