نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

باران...

هوا چقدر سرد شده این روزها...آسمون یه پارچه ابر شده...بارون آبان ماه خیلی خوبه به شرطی که آدم مریض نشه...!البته من که الان دو سه روزه سرماخوردگیم بهتر شده!!


پ ن:الان که دقت می کنم می بینم سه هفته ای میشه که هیچ پستی نذاشتم...خیلی دیر شد...خیلی...


پ ن:این روزا وقت زیادی واسه ی نوشتن ندارم...حرف زیاد دارم ولی وقت...حیف...


پ ن:بازم به خاطر وقت کم نمی تونم به وبلاگ های رفقا و آشناها سر بزنم...گفتم که یه موقع عزیزان دل ناراحت نشن از دستم...واقعا شرمنده...البته تلاشم رو می کنم که حتی الامکان سر بزنما...!!


پ ن:اینم یه شعر از خانم "مریم قهرمانلو  "که واقعا با حال و هوای این روزا هم خونی داره...!


آبان هوایش غرق دلتنگیست

                                                                              عطر تو را در مشت خود دارد

فهمیده خیلی دوستت دارم

                                                                             هی پشت هم با عشق می بارد

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی جمعه 15 آبان 1394 ساعت 20:56 http://313iran.blogsky.com/

خدای خوبم ...
خطا از من است ...
می دانم ...!
از من که سالهاست گفته ام ...
" ایاک نعبد "
اما به دیگران هم دلسپرده ام ...!

از من که سالهاست گفته ام ...
" ایاک نستعین "
اما به دیگران هم تکیه کرده ام ...!
اما رهایم نکن ...
بیش از همیشه دلتنگم ...
به اندازه ی تمام روزهای نبودنم ..

سارا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 09:13 http://sarasalehi.blogsky.com

سلام خیلی دلم میخواد بنویسم اما درسا زیاده

سلام...
منم به همین دلایل درسی و غیر درسی کم می نویسم...!

ترقی سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 14:42 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام

بله همیشه خیلی زود دیر میشه

خیلی خوشحال شدم از حضورتون

هر جا که هستین خداوند نگهدارتون باشه و سلامت و موفق باشین

سلام...
ممنون از شما...
شما هم همیشه شاد و موفق باشید...

سحر یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 23:34

چه شعر جالبی...
موفق باشید

ممنون
شما هم موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.