نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

گلوگاه شعر...

منتقد:شما شعرتان نه دل آدم را گرم می کند نه آدم را تکان می دهد و نه پیامی را منتقل می کند!

مایاکوفسکی:من نه بخاری ام نه زلزله و نه سیم تلگراف

اما من

خودم

خودم را در هم شکسته ام

با قدم زدن

بر گلوگاه شعرم...



مایاکوفسکی

نظرات 1 + ارسال نظر
ترقی چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 23:27 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام

مایا کوفسکی چه جواب خوبی به منتقد داده من نه بخاریم

نه زلزله ونه سیم تلگراف

جالب بود

موفق باشید

سلام...
اره واسه منم جالب بود...
سلامت باشید..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.