نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

تنهایی...

تنهایی خوب است…شاید هم عالی است…آن قدر که بعضی وقت ها در به در دنبالش می گردم…فرار می کنم از حلقه ی انسان ها و سراغش را در گوشه ی اتاقی،میان درختان سر به فلک کشیده ای ، خیابانی،یا هر جای دیگر می گیرم…آن قدر در آن غرق می شوم که بیرون آمدن از دایره ی گرداب آن برایم به دشواری ترک روح است…

تنهایی خوب است…آن موقع که برق نگاهی یا تشعشع صدای لطیفی ، انسان را دچار رعشه ای نیرومند می کند و  زندگی را از آدم می گیرد…روی نیمکتی می نشینم و فکر می کنم…پرواز می کنم به آسمان…هبوط می کنم در زمین…آن قدر در این خلسه ی روحی معلق می مانم که هنگامه ی بیرون آمدن از آن غرق در عطر خوش تفکر و احساسات هستم…

تنهایی زیباست…اگر نیمکتی باشد…سکوتی باشد…قلمی باشد و کاغذی …آن هنگام است که تنهایی می شود زیباترین آفریده ی خدا…



“ تنهایی و رسوایی “  ، “ بی مهری و آزار”

         ای عشق ببین من چه کشیدم تو چه کردی…


               فاضل نظری


نظرات 5 + ارسال نظر
ترقی جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 19:51 http://leyla-taraghi.blogsky.com

تنهایی زیباست اگر نیمکتی باشد

سکوتی باشد

قلمی باشد

و کاغذی


سلام: این تیکه از متنتو خیلی دوس داشتم قلمتون مانا

سلام
به به به خوش اومدین
چقدر عالی که برگشتین
یک ماه منتظر پست های خوبتون بودم و الان موقع جبرانه!
ممنون بابت لطف و همراهی تون

سحر سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 00:35

مثل همیشه فوق العاده بود.
قلم گیرایی دارید.

خیلی خیلی ممنون ازتون

پاییز پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 18:18 http://nagoftehayepayizi.blogsky.com

سلام
عالی نوشتید.عالی.
حداقل از دید من که عاشق تنهاییم.
براتون شادی آرزو می کنم.

سلام...
خیلی ممنونم...نظر لطفتونه...

استاد پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 15:26

خیلی متنت زیبا بود.
خوندنش روان و راحت بود.
روح ادم رو جلا میداد
خیلی شعر هایی که اخر مطالبت مینویسی دوست داشتنی و دل چسب هستن.
خیلی با سلیقه انتخاب میشن و معلومه انتخاب یه ادم اهل مطالعه هستن.
تبریک میگم محمد جان.

از صمیم قلب ممنونم دکتر جان...
قابلی نداره
امیدوارم باز هم از نوشته هام لذت ببرین

شباهنگ چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 10:04 http://m-nastro.blogsky.com

تنهایی زیباترین آفریده ی خدا نیست.
زیباترین آفریده ی خدا اونیه که تنهاییتو یه جوری پر کنه که هیچوقت دلت تنهابودن تنگ نشه.

اینم حرفیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.