نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

گوژپشت نتردام!

کتابی که امروز تموم کردم همین تیتر بود! چی بگم والا ...قبل از اینکه با آخر داستان برسم یک سری چیزها برای انتهای داستان پیش بینی کردم که تماما غلط در اومد! یعنی حتی یکیش هم درست در نیومد! از این اتفاق خیلی خوشحال شدم!چون فهمیدم هر چی بیشتر کتاب می خونم بیشتر به کمبود دانشم پی می برم و اون وقته که  خوندن برام جذاب تر می شه و قشنگ تر!

رمان خیلی خوبی بود...اصلا به نظرم فرانسه و نویسنده هاش عالی ان!یکی از چیزایی که منو جذب رمان ها میکنه ساختار شهر پاریس و هم چنین تاریخ پرتلاطم و جذاب این کشوره....چه در قرون وسطی و چه در عصر انقلاب فرانسه و سال های بعدش!


چند تا جمله از این کتاب:

هر چه عشق دور  از عقل باشد ، ریشه اش محکم تر است!


کتاب مایه ی انهدام ابنیه است!

نظرات 4 + ارسال نظر
ترقی سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 11:43 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام : تمام جذابیتش به اینه که نتونیم حدس بزنیم آخرش چی میشه:)

+پست بالا که مربوط به این کتاب می شد و خوندم خیلی جالب بود انگار شما فقط رمانای خارجی می خونین درسته؟

سلام
سعی می کنم رمانی بخونم که به دلم بشینه...ایرانی هم می خونم البته بیشتر از نوع کتابای با حجم کم مثلا صد یا دویست صفحه...
رمان خارجی مثلا فرانسه خیلی قویه برا همین خیلی راحت تر میشه توی فضاهای داستان قرار بگیره ادم...
اگه کتاب خوبی خوندین خوشحال میشم معرفی کنین

Aurora دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 11:44

چه خوب شما همچنان کتاب های عالی ای میخونید.
خیلی خوبه آخرش کاملا با پیش بینی های ما فرق داشته باشه
موفق باشید

ممنون از شما به خاطر همراهی تون
نظرتان شما دلگرم کننده ی بنده ست در این مسیر

محمد دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 17:48 http://seventhsky.blogsky.com/

مطالعه خیلی خوبه
اما نمی دونم چرا جدیدا خودم اصلا همت نمی کنم کتاب بخونم!!!! رمان که اصلا نمی تونم بخونم!!

سلام بر شما
اول از کتابای کوچیک شروع کنین و بعد برین سراغ رمان به نظرم
موفق باشین

استاد یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 16:42

سلام محمد جان
خیلی خوب شد که دوباره داری مینویسی
کتاب خیلی خوبه
واقعا اولین چیزی که ادم ز کتاب خوندن میفمه اینه که هیچی نمیدونه
موفق باشی

سلام
ممنون که سر زدین
بله همین طوره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.