نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!


مثل آدمی شده‌ام که آتش گرفته،
اگر بایستد،
می‌سوزد،
اگر بدود،
بیشتر می‌سوزد...

علیرضا روشن

پ ن : چقدر مزخرف و مسخره اس این ثانیه ها و لحظه هایی که دلت می خواد بنویسی و هیچ چیزی نمی تونی بنویسی!

نظرات 3 + ارسال نظر
رد پا ی شعر شنبه 24 مهر 1395 ساعت 16:45 http://www.radepayeshaar.blogsky.com

سلام من هم تا پایان امروز لینک شما رو در وبم میزارم لطفا من رو با اسم رد پای شعر لینک کنین من هم با اسم نسیم کوهسار لینک میکنم
متشکرم و موفق باشید

سلام
متشکرم از شما
چشم با همین عنوانی که گفتین لینک می کنم
موفق باشید

H-m شنبه 24 مهر 1395 ساعت 08:41

سلام بسیارعالیست دستت درد نکنه موفق باشی

سلام H-m
ممنون از لطفت
شاد باشی

رد پا جمعه 23 مهر 1395 ساعت 02:07 http://www.radepayeshaar.blogsky.com

خیلی مطلب جالبی بود
وبلاگ قشنگی دارین و باید به هنر شما در طراحی اون تبریک گفت
راستی چرا از اشعار صایب تبریزی بیشتر استفاده نمی کنید؟

سلام
خیلی ممنون از این که سر زدید
این روزا کمتر می نویسم نسبت به چند ماه قبل...برا همین کمتر نمود پیدا می کنه...صایب هم می خونم که البته این روزا کمتر شده...
ان شاالله می نویسم از صایب...
موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.