نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

غروب!

چقدر این غروب های پنج شنبه دلگیره برا من! الان که فکر می کنم می بینم عصر جمعه ی من یک روز زودتر شروع میشه...

حتی فکر کنم خود خدا هم عصرای پنج شنبه دلش می گیره! وگرنه این حجم از دلتنگی ، این حجم از غم و این حجم از بی حوصلگی اصلا نمی تونه توجیه پذیر باشه!

امشب باید برم حرم...اونجا می تونه همه ی این دلتنگی ها و کلافگی ها رو از دل آدم بشوره وببره...

و چقدر بده که این روزایی که این قدر می تونستن خوب باشن ، روزایی که می تونستیم بعدا حسرتشون رو بخوریم ، دارن تبدیل میشن به کسالت بار ترین روزهای عمر آدمی! 

نظرات 4 + ارسال نظر
aurora جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 20:57

از شما بعیده هااا:|
کلا رفتید تو فاز دلتنگی:|
برای من دلتنگی جمعه از ظهرش شروع میشه:|
برای شما خیلی پیشرفته تر هست:D:D
التماس دعا حرم میرید..

چرا باید از من بعید باشه!!!؟؟
امتحانا داره کار خودشو میکنه!خودتون در جریانید دیگه!
محتاجیم به دعا...شمام برا ما دعا کنید!

roz پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 22:17

چرا سعی نمی کنی خوش بگذرونی
چرا بهترین روزای جوونیت رو این همه کسل و بی حوصله می‌گذرونی
بابا برو خوش باش
بعدا حسرت این روزا رو میخوری که دیگه خیلی دیره

همیشه تلاشم همین بوده...همیشه می خواستم و می خوام که خوش باشم...
ولی بعضی وقتا غم راه نفوذ خودشو به دل آدم پیدا می کنه ...
و مشکل اینه که راه خودشو خوب بلده این غم...

کوچ پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 21:46 http://kuch.blogsky.com

درود
ممنون برای لینک.
و اینکه من کسی را لینک نخواهم کردم. اما همیشه در وبلاگهای قبلی در لیست پیوندها یک آدرس وجود داشت، آن هم اولین خواننده ی وبلاگم بود.
و الان آدرس شما در لیست پیوندهای وبلاگم قرار گرفت. با نام "اولین عابر".

اولین ها همیشه در خاطر می مانند.

برقرار و باقی باشید.

درود بر شما
خیلی خوشحالم که اولین عابر وبلاگ شما بودم...امیدوارم همیشه شاد باشید...

کوچ پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 21:35 http://kuch.blogsky.com

+ دلتان خالی از غم باد.

ممنونم
دل شما نیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.