نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

برف...

دیشب به طرز محیر العقولی هوا دگرگون شده بود! باد و برف و سرما شروع شده بود و کولاکی راه انداخته بود که نگو! خیلی وقت بود چنین هوایی رو تجربه نکرده بودم ...

خلاصه که برف ، دوباره از راه رسید و گله به گله روی زمین و درختا نشست و روی کوه های اطراف جا خوش کرد...خیلی خوبه که اتاقم رو به کوه هستش و می تونم هر وقت که دلم گرفت ، یه دل سیر بهشون نگاه کنم...

صبح که بیدار شدم ، هوا آفتابی شده بود ...گرم گرم...الان هم همین طوریه...اصلا انگار نه انگار که هوای دیشب اون جوری سرد و یخبندون بود!


دیروز بعد از امتحان رفتم پاتوق کتاب...یکی از کتابای مهدی فرجی رو برداشتم و از اول شروع کردم به خوندن...ده پونزده تا از غزل هاش رو خوندم ...یکیش خیلی چشممو گرفت...باز یه بیت اون غزل بیشتر از همه منو سر ذوق آورد! همون بیت هم باعث شد کتاب رو بخرم!




در لباس آبی از من بیشتر دل می بری

آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم!


#مهدیـفرجی!


نظرات 5 + ارسال نظر
لونااااااااا دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:51 http://Toybox.blogsky.com

چ خوب بود شعره!

میبینین توروخدا،هوام دیگه پایدار نیست،الان گردباد میاد همراه با برفو تگرگ،فرداش انگار ن انگار!

مثینکه این ناپایداری حالات علاوه بر ادما،هوا رو هم گریبانگیر کرده!

اره واسه همین کتابه رو خریدم...بیتش خیلی خوب بود به نظرم...
اره هوا هم مث دل آدماس...
یه روز آرومه
یه روز طوفانی

Aurora دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:09

خداروشکر:)
عجببببببب هااا:|
حالا یه بار خواستم رعایت حال دانشجویی تون رو کنم:| ببینم میذارید:|
نگران بودم نکنه به خاطر دادن شیرینی یه کاری کنید که بیفتید: )))

باشه ایشالا هر وقت فرصت شد شیرینی رو تقدیم می کنم
خدا رو شکر این که پاس شد ولی خدا کنه بقیه هم پاس بشه...

کوچ دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 21:05 http://kuch.blogsky.com

امیدوارم هیچ وقت دلتنگ نشین و هروقت به کوه رو به روی خونه نگاه می کنید دلتون قرص تر از همیشه بشه و مثل هوای امروز گرمِ گرم بشه به بودن و زندگی.

+بیت انتخابی هم زیباست. سپاس از نشرش

ممنونم ازتون واقعا...امیدوارم حال دل تون همیشه رو به راه باشه...
خواهش می کنم...
بازم ممنونم از همراهی تون

Aurora دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 17:31

سلام خسته امتحان نباشید.
چطور شد؟
نترسید شیرینی نمیخوام :d

سلام...
ممنونم...پااااس شد خدا رو شکر!
خوشحالم که سر عقل اومدین!

roz دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 15:22 http://ninilosemamanii.blogfa.com/

چه خوبه که میتونی و وقت میکنی این همه کتاب بخونی
من هنوز تو همون کویر موندم تمومش نکردم

فعلا که چند وقته زیاد نمی خونم...
الان جدیدا شعر و غزل می خونم...فعلا فرصت نکردم کتاب نثر بخونم!
ولی باز سعی می کنم شروع کنم از چند وقت دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.