نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

امروز...

امروز ، با خودم گفتم بشینم و وبلاگ هایی که باهاشون لینک هستم رو یه نگاه بندازم ببینم کدوماشون هنوز پابرجان تا نگهشون دارم و کدوماشون حذف شدن تا از بین لینک هام حذفشون کنم...

یه نگاه انداختم ...عیسی ، اولین وبلاگی که باهاش لینک شده بودم ، کلا فیلتر شده بود...از خیلی وقت قبل فیلتر بود...آدرس وبلاگش شاید تا همیشه توی ذهنم بمونه...چقدر این دو سال سریع گذشت...عیسی اهل خوزستان بود...کاش بازم میشد راهنماییم کنه برای بهتر شدن وبلاگم...عیسی جان ، اگه یه روز به وبلاگم اومدی و این متن رو خوندی ، بدون که همیشه به یادت خواهم بود...

یه وبلاگه دیگه بود که عکسای طبیعت شهرشون رو میذاشت....ایشون هم جزو اولین وبلاگ هایی بود که باهاشون لینک شدم...اون وبلاگ هم بعد چند وقت دیگه مطلبی نذاشت...حیف...اگه اشتباه نکنم اهل استان فارس بودند...

خیلی از وبلاگای دیگه بودند که با تک تک شون خاطره دارم ...چقدر این زندگی سریع میگذره...چقدر این نبودنا سخته ...

یادمه یه جمله ای از یکی توی وبلاگم نوشته بودم که : همه ی خداحافظی ها سختند...حتی خداحافظی از دیوارهای یک خانه ی قدیمی...

هر روز بیشتر از قبل به عمق و درستی این جمله پی می برم...


  آهنگ دوستت دارم از لارا فابیان رو حتما گوش بدین...خیلی آهنگ خوبیه...


  شعرای شهریار خیلی خوبه...

یه بیتی هست که من بعضی وقتا هی می خونم و هی گریه می کنم...

میگه:

آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی

کی بود؟کجا رفت؟چرا رفت و چرا نیست...؟



  محمد معتمدی هم خیلی خوش صداس، آهنگه "کویر"ش رو الان دارم گوش میدم...

نظرات 4 + ارسال نظر
roz سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 22:10

خداحافظی با دیوار های خونه قدیمی خیلی سخته !خونه ای که پر خاطرات قدیمی

آره...
واقعا هم سخته...تجربه اش کردم...

a دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 21:23 http://avam.blogfa.com/

ممنووووووووووووووووووووووووونبابت لطف و مهربونیتون
با افتخار لینک شدین

خواهش می کنم
شما هم لینک شدین

a دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 15:15 http://avam.blogfa.com/

سلام
چند روزه دیگه تولد یکی از عزیزانمه خوشحال میشم اگه بتونین به وبم بیاین و تولدشو تبریک بگین

سلام
چشم حتما

لونااااااااا دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 12:51 http://Toybox.blogsky.com

عههه گفتین عیسی!منم ی وبلاگ توی لیستم بود اسمش مسیح بود اونم فیلتر شده

مثل اینکه ستاد فیلترینگ روی اسامی پیامبران گذشته حساس شده!مخصوصا حضرت عیسی روح الله!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.