نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نوشتن...

 چند وقت میخواستم بنویسم و نمی شد ، الان دیگه فکر کنم بشه...


یه قدرتی که خیلی وقته پیدا کردم و به شدت داره کار دستم میده ، اینه که خیلی شیک و مجلسی می تونم بعضیا رو از خودم ناراحت کنم ! و این خیلی بده! مدت زیادی هم نیست که این طوری شدم!در حد چند روز و چند هفته!

سعی کنین هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت کسی رو از خودتون ناراحت نکنین!

الان هم واقعا پشیمونم که این ناراحت کردن اطرافیانم که کاملا هم ناخودآگاه و بدون قصد بوده اتفاق افتاده!


در این پست حرف دیگری نیست دیگر!


نظرات 2 + ارسال نظر
... دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 20:23

منم یه قدرتی جدیدا پیدا کردم...این که به شدت خودمو از خودم ناراحت می کنم و این آخرش کار دستم داد... فک نکنم بشه جمش کرد...ناراحتی از دیگران رو میشه با یه عذر خواهی رفعش کرد... اما وقتی از خودت دلگیری قضیه فرق داره... :)(

آره بدترین ناراحتی ، شاید همین ناراحت شدن از دست خودمون باشه که خیلی سخته جمع کردنش...

لونااااااااا جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 22:31 http://Toybox.blogsky.com

سلام،خوبین؟
منم ی چند وقتی میخاستم بنویسم انقد تنبلی کردم ک از سرم افتاد.
منم این قدرتو وقتی روی یه چیزی حساس میشم،پیدا میکنم،بعدشم عذاب وجدان میگیرم معمولا.
البته کلّا زیاد این اتفاق نمیوفته مگر اینکه اعصابم ضعیف بشه.

خوبیش اینه ک آدم وقتی عذاب وجدان میگیره سعی میکنه دیگه اون شخصو حدالامکان ناراحت نکنه یا با ی کاری از دلش دربیاره. یا حداقل دیگه کارشو تکرار نکنه.

حالا شمام زیاد ب خودتون نپیچید بخاطرش،درعوض سعی کنین یجوری بپوشونینش!

چقد خوبه آدم تو وبلاگش میتونه این حرفارو بنویسه..

سلام ...ممنونم ازتون
الان باز یه کم بهتر شدم سعی می کنم مراعات کنم کسیو ناراحت نکنم...ولی یکی دوهفته ی قبل خیلی بد شد...یکیو ناراحت کردم و بعد هم که عذرخواهی کردم کلا جواب نداد...خیلی بد شد واقعا...
آره خوبیه وبلاگ به همینه...
ممنون که سر میزنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.