نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

شکستن!

دیدی بعضی وقتا یهو ، شکست می خوری!؟ در حالی که اصن به شکستن خودت حتی فکر هم نمی کردی!!؟ اون موقع می تونه یه نقطه ی عطف باشه توی زندگیت! یه نقطه ی خاطره انگیز واسه دور ریختن گذشته  و شروع کردن برای ساختن یه آینده ی عالی و پر از انرژی و خنده ...بستگی به خودت داره! می تونه هم یه شروعی باشه برای نابودی خودت و آغاز ناله کردن و افسوس خوردن و بدبختی و هزار و یک فکر و خیال دردآور... ولی خداروشکر ، من از اوناش نبودم که بشینم و زانوی غم بغل بگیرم و فلان ...اول یه مقدار ، برحسب مکانیسم فیزیولوژیک و سایکولوژیک بدن و روان آدمی ، ناامید و خسته میشم و همه چی رو کنار میذارم ، ولی بعد از یه مدت کوتاه ، دوباره استارت یه زندگی باحال تر از گذشته رو می زنم و هدف هام رو واضح تر و شفاف تر و والاتر و باحال تر برای خودم ترسیم می کنم ! و می دونم که خدا هم کمکم  می کنه!


کلا دو سه تا جمله و تک بیت پر از انرژی هست که خیلی دوست شون دارم وهمیشه موقع خستگی ها و ناامیدی ها ، توی ذهنم مرورشون می کنم و پر انرژی تر از قبل ، زندگیم رو ادامه میدم! جمله هایی که واقعا تجربه شون کردم و به درستی شون اطمینان دارم!


احمد شاملو میگه:

مأیوس نباش

من 

امیدم را در یأس یافته ام...


حضرت سعدی علیه الرحمه هم می فرمایند:


شب فراق نمی باید از فلک نالید

که روزهای سپیدست در شبان سیاه!

نظرات 2 + ارسال نظر
لونااااااااا شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 16:46 http://Toybox.blogsky.com

roz جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 18:23

شکست های من همیشه نقطه ته خط بوده ، هیچ وقت نقطه عطف نبوده

خوب شکست ها به خودی خود نقطه ی ته خط هستن دیگه! مگه این که خودمون بخوایم نباشن و تبدیل شون کنیم به نقطه ی عطف!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.