نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

هتل اعصاب؟؟!

امروز به جای بخش اعصاب ، قرار بود بریم برج سپید ، برای کنگره نوروژنتیک!صبح کله سحر پا شدیم رفتیم و یک ساعت هنوز مونده بود به شروع رسمی کنگره!!مثل این بچه دبستانیا که اولین روز مدرسه شونه به خدا!!

دیشب خواب دیدم پرسپولیس در عرض ۴ دقیقه ، یعنی از دقیقه ۹۰ تا ۹۴ ، یه کامبک تمیز زده به السد و بازی ۳-۳ مساوی شده!در این حد یعنی...!

امروز توی کنگره ، وقتی مجری داشت به انگلیسی صحبت می کرد و توضیح میداد ، موقع بردن اسم مَشهَد ، گفت مِشَد !! و ما اونجا کلی خندیدیم و فهمیدیم که واقعا تلفظ واقعی اش هم همونه!


یکی دو هفته ای هست دارم شعرای حافظ رو سریع بررسی می کنم برای نوشتن بیت هاش برای مشاعره...تازه باز می فهمم که چقدر غزل خوب داشته و داره که تاحالا نخوندم و باید بخونمشون...



چرا من سه ساله روی آلبوم یانی قفل کردم!؟؟یعنی دقیقا شده مصداق «دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی » واسه ی من!ته ته ش میرسم باز به همین آلبوم و Felitsa و The Flame Within ش...!


نظرات 1 + ارسال نظر

اون مشد خیلی خوب بود

حاجی منکه اصن نمی فهمم این خواجه حافظ چی میگه،،ینی ترجمه نیاز داره ابیات گوهربارش!اگرم ی فالی بگیرم سریع فقط معنی فالو میخونم چون هیچی از شعراش سر در نمیارم!

چقده خوبه ک برای هر چیزی ک میگین ی بیت شعرم دارین براش!خوشم میاد،داییا و پسر داییای منم همینجورن..اهل شعر و ادبیات.

حاجی رو خوب اومدین
آقامون حافظ رو هیشکی به نظرم نمی تونه ادعا کنه که شعرشو کامل می فهمه و همینم ماجرای قشنگشه...حافظ بخونین و فقط لذت ببرین...اون کنار هم یه مقدار دست آدم بیاد که چیه جریان بسشه...

ممنوووون ممنووووون...زنده باشن ایشالا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.