نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

پایان امرداد

تابستون امسال ، تابستونی بود که به معنای واقعی ، درگیری و مشغولیت رو توی این رشته ای که انتخاب کردم ، احساس کردم ، و مساله ی مهم و قابل توجه این هست که این چیزی که تجربه کردم ، تازه بخش کوچکی از درگیری ذهنی و کاری ای هست که در آینده قراره زندگیم رو تحت تاثیر قرار بده...فارغ از همه ی اینا ، بخش فشرده ی داخلی هم تموم شد و من ، الان تقریبا به نیمه ی تعطیلات خودم رسیدم! پریشب ، موقع پیاده روی به رضا گفتم هیچ وقت فکر نمی کردم که توی زندگیم ، به یه تعطیلات تابستونی دو هفته ای قانع بشم ، و خب ، بعدا از این هم کمتر خواهد بود!

خلاصه این که داخلی تموم شد ، و الان چند روزی هست که برگشتم خونه ، شب ها رو روی بهارخواب میخوابم ، در مسیر نسیم خنک کویری ، زیر سقف آسمون ، در حالی که آندرومدا ، درست بالای سرم قرار میگیره نیمه شب!

کتاب خرمگس ، اثر اتل لیلیان وینیچ رو شروع کردم چند روزیه...فک کنم شنبه بود که با ریحانه و رضا رفتیم کتابخونه استاد احمد آرام ، جلد چهارم ژان کریستف رو پس دادم و دو تا کتاب کودک برای ریحانه گرفتم و خرمگس رو که رضا گفت کتاب خوبیه  ، برای خودم. و الان هم مشغول خوندنش هستم . کتاب خوبیه ، و یه جورایی من رو یاد کنت مونت کریستو میندازه!






نظرات 3 + ارسال نظر
Baran شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 15:08 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و عرض ارادت آقای دکتر میمِ عزیز

ایشلا ایام خوشی داشته باشیدو بهتون حسابی خوووش بگزره

سلام و درود حضرت باران
خیلی ممنون از همراهی مهربانانه تون
زنده باشین ، و شادمان و پیروز

بهامین پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 12:39 http://notbookman.blogsky.com

این تعطیلات دو هفته خوش بگذره.
روزهای خیلی زود داره سپری میشه

ممنون ممنون
خیلییییی زود داره میگذرهههه...الان یه هفته از تعطیلات گذشته و مث برق رد شده این ۶-۷ روز

وجدان پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 08:01 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

خرمگس مثل خرمگسه اصلا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.