نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

شهریور

کتاب خرمگس رو تموم کردم!‌به نظرم واقعا کتاب عالی ای بود...اثر اتل لیلیان وینیچ! داستان مربوط به ماجراهای قرن ۱۹ میلادی و کشور ایتالیا بود و شخصیتی تحت لقب خرمگس ، با اقدامات متهورانه! واقعا ماجراهای جالبی داشت

یه فیلم دیدم به نام Atonement ساخته ی سال۲۰۰۷ ، به نظرم فیلم قشنگی بود و توصیه اش می کنم 


دیروز به ریحانه رفتیم کتابخونه ، دو تا کتاب کودک برداشت ، یکی ش اسمش «آدم برفی» بود ، نوشته ی بهناز ضرابی زاده ، به ریحانه گفتم موقتی که من کلاس سوم و چهارم بودم و کیهان بچه ها میخوندم ، خانم ضرابی زاده هم داستان هاشون چاپ میشد و میخوندم...

کتابی که از کتابخونه گرفتم ، «زندانی قلعه ی فراموشی» بود ، از ویکتور هوگوی دوست داشتنی! و امیدوارم بشه تا سه شنبه یا چهارشنبه تمومش کنم و دیگه لازم نباشه ببرمش مشهد!

نظرات 5 + ارسال نظر
ایوانیچ دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 20:06 http://13871216.blogsky.com/

سلـام.
خوبه که کتاب خوب رو معرفی و توصیه میکنی،خیلی خوب!!
همچنین فیلم.متاسفانه خیلی اهل فیلم نیستم و بیشتر کتاب میخونم،اگرچه گاها سعی میکنم گیر بیارم و ببینم.
خودم توو بخشایی از وبلاگم کتابایی که دارم و خوندم و سعی کردم معرفی کنم.و قصد دارم ادامه بدم این کارُ،همچنین فیلم!
ممنون بابت معرفی این کتابها و فیلم.منم سه چار روزه "دنیای سوفی" یوستین گوردر رو تموم کردم که واقعا عالی بود.احتمالا بعدی "ابله" داستایوفسکی باشه

ممنون ، ایوانیچو ممنون که همراهی می کنی
منم بیشتر اهل کتابم تا فیلم ، فرصت که گیر بیارم یه فیلم هم میبینم واسه تنوع ، ولی بیشتر کتاب میخونم
دنیای سوفی رو تعریفشو شنیدم ولی نخوندمش...یه روز ایشالا میخونمش حتما
از داستایوفسکی دو سه تا کتاب خوندم ، به نظرم خیلی خوبه قلمش...بعدا هم تصمیم دارم بیشتر بخونم ازش ایشالا
ممنون از همراهیت

Baran سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 12:33 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام بر شما دکترمیمِ عزیزوگرامی

به به،...به ریحانه بانو
منم کتابای کودک و نوجوان والف و ب خیلی دوست دارم
یکی که تو ذهنم مونده

مادربرگِ مامان
خیلی سالِ که مُرده
هزار دفعه مامان جوون
این سالها رو شمرده


یکی هم؛
با سطل و بیل و ماسه ها
یِ کارِ عالی میکنم
ماااسه میریزم توی سطل
دوباره خالی میکنم...

بعله آقای دکتر؟چرا اونجوری نگاه میکنید؟تختایِ دارلمجانین پُرِ و پذیرش نداره


+ویکتور هوگوی منو یادِ ادکلن هوگو Boos داداشم میندازه ،

سلام و درود بر شما ، حضرت باران
همه ی اینا حاصل روحیه ی لطیف شما هست و حافظه ی قوی شماایشالا که همیشه این روحیه و حافظه ماندگار و مانا باشه

این چه حرفیه حضرت باران! والا به خدا ، گوش شیطون کر

ویکتور هوگو باید خیلی خوشحال باشه که با شنیدن اسمش ، یه عطر خوشبو به ذهن شما میاد!

وجدان دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 12:12 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

سلام یادم رفت
سلام برادر.

سلام و تقدیم ادب فراوان

وجدان دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 12:10 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

وااای ی ی درس خوندنو کی اختراع کرد؟
منو به زور فرستادن مدرسه!
کلاس اول صبح دل دردو بهونه میکردم
یا با تاخیر میرفتم یا تک و توک نمیرفتم
دلمم واسه مدرسه تنگ نمیشه
ز گهواره تا گور کتاب غیر درسی بخون تا زمان زیادی را همین جا بهشتی شوی! بعله!

مدرسه واقعا صبحاش عذاب بود و دانشگاه هم همین الانش برام عذااااابه بیدار شدن صبحش...کاش همه شون از ۸-۹ صبح به بعد شروع میشدن واقعا!
واقعا بهشتی شدن رو میشه آدم همینجا بدست بیاره ، با همین ز گهواره تا گور کتاب غیر درسی خوندن

بهامین دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 01:24 http://notbookman.blogsky.com

یادش بخیر،مجله کیهان بچه ها،منم میخوندم و دوتا از مجله هاش دارم.
ممنون بابت توضیحات کتاب .

سلام و درود
کیهان بچه ها خیلی خوب بود واقعا...خوندن و مطالعه ی غیردرسی رو با این مجله شروع کردم و واقعا بخش زیادی از علایق و اطلاعاتم در زمینه های مختلف رو از کیهان بچه ها به ارث بردم

ممنون از همراهی تون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.