نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

برف ، اسفند ، غزل غزل ترانه تو

دیشب اینجا برف اومد! یه برف خیلی قشنگ و آروم و ملایم ، رفتیم قدم زدیم زیر برف و یه مقدار خرت و پرت خریدم و بازم قدم زدیم و دو ساعت بعد برگشتم اتاق ، هوا هم سرد بود ، تا حدود ساعتای یک که بیدار بودم هنوز داشت برف میومد. 

صبح که بیدار شدم چِشَم به کوهای اطراف افتاد که پر بودن از برف ، و درختا هم همینطور ، یه عکس گرفتم ازشون؛ نزدیکای ظهر هم دوباره برف شروع شد و تا عصر بارید؛ چند تا اسلوموشن گرفتم از بارش برف.

امشب بعد از شام ، دو تا از وویس هایی که پارسال اوایل زمستون از شعرخوندن خودم توی اتاق گرفته بودم رو پیدا کردم ، دو تا از شعرای ابتهاج رو خونده بودم؛ نمیدونم چرا موقع شنیدن شون یه مقدار چشام نمناک شد و قفسه سینه م گرفت یه کم! این عمرِ گذشته رو کجا میشه دریابیم؟ نشستم چندتایی غزل از منزوی خوندم و چندتاشون رو هم بلند خوندم و صدام رو ضبط کردم همینطوری ، واسه آینده ، که به یادگار یه چیزی از خودم ، ازین روزا داشته باشم...


اسفند رو دوست دارم ، هوا خیلی خوب میشه ، بوی عید کم کم سرک میکشه لابلای شاخه های درختا ،  زمین و آسمون پررنگ تر میشه و انگار که همه چی داره تر و تازه میشه؛ مخصوصا این که خوبی امسال اینه که توی اسفند هیچ امتحانی ندارم و میتونم راحت برم بیرون قدم بزنم ، کتاب بخونم و زندگی رو راحت تر از قبل بگیرم...


 برف امسال من رو یاد برف های سالای اخیر انداخت ، یاد برف سال کنکورم و قدم زدن تنهایی توی برف و سکوت و سرما ، برف  دو ، ترم سه و ترم پنج ؛ و چقدر خاطرات  توی ذهنم شفاف و روشن باقی می مونه

نظرات 6 + ارسال نظر
کیهان شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 08:53 http://mkihan.blogfa.com

درود بر شما
سالها بگذشت از پی سالها ها
ما هنوز در انتظار سالها

سلام و درود بر شما...
سال ها گر رفت گو رو باک نیست
تو بمان ای انکه چون تو پاک نیست...!

Baran شنبه 4 اسفند 1397 ساعت 08:48 http://haftaflakblue.blogsky.com/

درود و بیکران سپاس،بابت پاسخ تون❤
جان تان سلامت و دل تان خوش...❤
یه نفس عمیق
والبته منم یادم نرفته،حالا که بچه ها رو توی کوچه نمی بینیم،برو بچ های پرستاری رو بیاریم و...
تندرست و
شاد زی دکتر میم جان

خواهش فراوان حضرت باران
زنده باشین و شاد و تندرست
به به به

موفق و شاد و بهاری احوال باشین

Baran جمعه 3 اسفند 1397 ساعت 10:11

درود بر دکتر میم جانِ الی احسن الحالِ خودمان
به قول اَجی،تی ارسو قُربان بلامیسر❤
این عمر گذشته رو در خودت و
خویشتن شریفت دریباب ،گل پسر جان
چه خوب که،اسفند ماه امتحان ندارین.واین قدم زدن ها با خاطری آسوده،نوش جون تون ❤
اینجور قدم زدن ها،توی همچین ماهی خیلی می چسبه.آدم دوست داره روی سنگ جدول راه بره.،،،بعد بپره پایین و
سوت بزنه راه بره.یا یه چوبی بکشه به نرده ها و
وقت عبور دس بکشه به درختاها و
لپ کاج و سرو ...بکشه

مراقب خودتون باشن دکتر میم جان
پیشاپیش ،نوروز بر شما مبارک

چیه دکتر جان؟نیاز به بستری شدن دارم؟راستی ؟این آمپول نورو بیون؟ چه عوارضی داره؟وآیا واسه فاویسمی ها موردی نداره؟

می بینی دکتر میم جان؟حس اونی رو دارم که ،رفته عید دیدنی ،دفترچه اش رو هم با خودش برده،...دیگه باقیش روخودتون

شاد زی بلامیسر

درود خداوند بر شما ای بارانِ جان
خویشتن خویش را درمی یابیم ، لیک کاش میشد عمر گذشته را نیز دریافت...
بعله بعله ، الحق که درست فرموده اید حضرت بارانِ جانراستی ، یادم نرفته این قولی رو که داده بودم ، که اگه بچه هایی رو.ببینم توی کوچه خیابون که مشغول لی لی بازی هستن ، باهاشون چند دقیقه ای لی لی بازی کنم
والا یه نگاهی که انداختم منع خاصی ندیدم برای مصرف نوروبیون ، فقط خطرات جانبی ش همون واکنش های حساسیتی معمول بود که برای بیشتر تزریقات ها انجام میشه ، فقط قبل از بزریق حتما به تزریق کننده ی محترم فاویسم رو تذکر بدین بدک نیست
تن تون سلامت و لب تون خندون

بهامین پنج‌شنبه 2 اسفند 1397 ساعت 14:03 http://notbookman.blogsky.com

چه خوب برف
کاش آسمون شهر منم ،برفی میشد

جای شما خالی
البته برف زیادی بر زمین ننشست ، اما بارشش زیبا بود

mehdi پنج‌شنبه 2 اسفند 1397 ساعت 10:12 http://pouch.blogsky.com

به رسم اتفاق به خانه شما سر زدم .
موفق و پیروز باشید

خوش اومدین و بسیار خوشحالم از اشنایی با شما
همچنین شما هم موفق باشین

عیسی جوکار پنج‌شنبه 2 اسفند 1397 ساعت 05:32 http://isa2990.blogsky.com

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا عاقل کند کاری که بازآید به کنعان غم مخور...
جهت مزاح
بازگشت شما رو تبریک و خوشامد میگم.

بسیار ممنون و سپاسگزارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.