نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

سرگیجه

آینده به نحو وحشتناکی نامطمئن بود…هیچ چیزی ، بجز عشق ، بجز زندگی در زمان حال ، به جز آفتابِ روی برگ ها معنی و مفهوم نداشت


سرگیجه
پی یر بوالو / توماس نارسژاک

کتاب سرگیجه جزو کتاب های قشنگی بود که خودم اخیرا...امیدوارم شما هم اگه خوندین لذت ببرین ازش


نظرات 2 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت 08:08

من هم ممنون و سپاسگزارم؛بابت معرفی...
خودمم اکثر اوقات سرگیجه دارم
.
.
.
دکتر میم جان؟نفس عمیق بکشین لطفا
ماشاءاله.ماشاءاله.

خواهش میکنم
چی شده باران جان!؟بلا به دور!اتفاقی که نیفتاده ان شاالله؟

الساعه اطاعت میشود نفس عمیییق

لبخند ماه یکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت 00:14 http://paaezaan.blogsky.com

ممنون بابت معرفی...
ان شاالله تابستون

خواهش می کنم استادجانم
ان شاالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.