نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

شرح ایام!

عارض شم به خدمت تون که بخش اطفال هم به نظر بخش جالبی میاد ها! یه پسر بچه سیزده ماهه داشتیم توی بخش ، یه چند روزی بستری بود! این روزای آخری دل همه مون رو بدست آورده بود ، بس که آروم بود و خوشگل و خوش اخلاق! خواستم روز آخری باهاش عکس بگیرم که دیگه خواب بود و نشد! شاید هفته بعد که بیاد درمونگاه بشه ببینمش! اسمش نیکان بود...


چقدر هوا خوبههههه این روزا...خیلی وقت بود این همه ذهنم آروم و بی دغدغه ی مسخره و بی استرس نشده بود! این اسفند خیلی داره دیگه بیش از حد آروم و روح نواز میگذره! و صد البته مثل قطارای سریع السیر!! نمیدونم چه عجله ای داره که زود تموم شه!


امروز کلا کلاس تئوری داشتیم!‌کلاس چهارمیش مصادف شد با وقت مبارک ظهر و قبل از ناهار!‌نه حوصله ای مونده بود برای گوش دادن به حضرت استاد و نه حس و حالی بود برای خوابیدن و کتاب خوندن و غرق شدن توی تلگرام و اینستا! به همین دلیل اذن کردیم بر استفاده از هدفون ! اولین بار بود که سر کلاس هدفون استفاده می کردم! خلاصتا عرض کنم که هدفون رو گذاشتیم و رفتیم تو عالم موسیقی! یه کار ترکیبی شنیدیم از اولافور و نیلز فرام و بعدش هم کاوه آفاق و جورج میشل و سایر حضرات!

 بریم سراغ یه شعر و موسیقی!


گفت :

احوالت چطور است؟

گفتمش :

عالی ست مثل حال گل

حال گل در چنگ چنگیز مغول!


قیصر امین پور


موسیقی : (True Nature  (YANNI

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 22:14 http://haftaflakblue.blogsky.com/

شرح ایام و
شعرو
موسیقی این پست عالی بود

دست شما درد نکنه؛خیلی ممنون تون و
ازاین جور صوبتا
واینکه؛
سلام و عرض ارادت آقای دکترمیمِ عزیزامیدوارم حال احوال تون خوب و
نکو باشه و
ایام گل بلبل و...

سلام و درود خدمت حضرت باران عزیز
بسیار ممنونیم متقابلا و ازین حرفا
امیدوارم احوالات شما هم بسیار مساعد و گل و بلبل باشد ، ان شاالله
سپاس از این که قدم رنجه فرمودین

taste of cherry جمعه 17 اسفند 1397 ساعت 13:09 http://toc.blogsky.com

ای کاش اهنگ رو هم ضمیمه ی پست میکردید

سلام
ضمیمه ش کردم واسه ی دانلود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.