نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

شرح ایام

پریشب برگشتیم خونه ، بعد پنج هفته
قبلا از خوبی بخش اطفال گفته بودم!این هفته آخر هم خیلی خوب گذشت...و همونطور که شاید گفته باشم براتون ،  حتی یه روز واسه ادامه ی مسیرم ممکنه برم اطفال بخونم!

پریشب اینجا خیلی بارون خوبی اومد ، امشب هم بارون بارید خیلی شدییید...دایی زنگ زد و صحبت کردیم و گفت طرفای یزد شون هم دم غروبی بارونی اومده که تاحالا ندیده به عمرش! خداروشکر بارون خوبی بود و البته امیدوارم کسی آسیبی ندیده باشه...

امشب دربی دلامادونینا بود ، فوق العاده جذاب و دیدنی ، هرچند که آث میلان مون دو بر سه باخت ، ولی بازی قشنگی بود و لذت بردیم...و هزار مرتبه یاد مالدینی افتادم ، و کاکا ، و شوچنکو...

قبل شام نشستم به خوندن سعدی ، چقدر خوبه سعدی...آدم خسته نمیشه از هم نشینی باهاش ، چقدر بیان لطیفی داره و قشنگ صحبت میکنه...ببین:
به چه ماننده کنم در همه آفاق تو را
که آنچه در وهمِ من آید ، تو از آن خوب تری...

یا این بیت رو نگا کن ، از پاورقی غزلیات پیدا کردم:
فصل بهار است، ای نگار! اینک کنار جویبار
با عاشقان سوگوار بِخْرام چون کبک دری

بعد از شام هم نشستم به خوندن ابتهاج...ریحانه هم اومد و با هم ابتهاج خوندیم!چند تا رباعی و شعر نیمایی و غزل و آخر سر هم ارغوان رو...
ارغوان
بیرق گلگون بهار
تو برافراشته باش
شعر خونبار منی
یاد رنگین رفیقانم را
بر زبان داشته باش
تو بخوان نغمه ی ناخوانده ی من
ارغوان ، شاخه ی همخون جدامانده ی من...

کتاب آینه در آینه ی سایه خیلی عالیه...گزیده ی اشعار سایه به انتخاب استاد شفیعی کدکنی...
روسلان وفادار رو چند روزی هست دارم میخونم ، از گئورکی ولادیموف ، دیشب هم سه تفنگدار رو شروع کردم ، به یاد دو سه سال قبل که خاطرات یک پزشک و کنت مونت کریستوی دوما رو خوندم افتادم...مغزم رو میبرد به یه فضای فوق العاده ای این قلم دوما ، مخصوصا خاطرات یک پزشک ش(ژوزف بالسامو)

همین!
کم کمک همینطوری ندونسته و دونسته بریم استقبال بهار!

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 17:54 http://haftaflakblue.blogsky.com/

ان شاءاله....❤انتخاب مسیر تون عالیِ و
مدام با فرشته ها سرکار دارین❤والبته احتمال اینکه گاهی فرشته ها بد قلقی میکنن هست ...ولی فرشته اند دیگه،هیچی تو دلشون نیست و
قطعا با دکتر مهربونی مثال شما خیلی دوست میشن و
یه سری کتاب داستان وکتاب رنگ آمیزی و
گل سر و
سی دی و...توی کشویِ میزتون داشته باشین،بچه دوست دارن از دست دکتر شون،ازاینجور جایزه ها بگیرن
رده سنی الف و ب یادتون نره دکترجان
رشت تشریف آوردین،خیابون مطهری یه پزشک متخصص تغذیه اطفال هست.یه سر بهش بزنین و
باهاش گپ گفتی داشته باشین.دکتر خیلی خوبیه.البته اکثر مامانا دوسش ندارن.چون دکتر رک وراستی .مثلا اگه مادری بی توجهی کنه و
طفل معصوم بیماربشه،دکتر متوجه میشه.مثلا میگه،کجا رفتی؟پی خنده وخوشی و خودت بودی و
بچه رو ول کردی ب امان خدا؟
واین به مزاق مامان خوش نمی شینه و
حرف حق همیشه
دخترخانم این آقای دکتر،جراح هستن و
پسرشونم هند،نمیدونم؟تخصص چی؟ گرفتن
خلاصه من که خیلی قبولش دارم،دکتر درجه یکی هستن
حالا بعدا براتون تعریف میکنم،چقدر توی تغذیه نوزادان حساسن ،ومن آدرس مطب ایشون رو به یه مادری گفتم و
رفتن ودکتر رک راست چه بهش گفت،
وقتی واسم تعریف کرد،غش آوردم :))))
خوب بگذریم.


خدمت ریحانه بانو سلام برسانید
روز پدر رو خدمت پدرگرامی تبریک عرض کنیدو
سلام خدمت مادربزرگوار برسانید و
عید شما هم مبارک باشه دکترجان

راستی؟از ستاره های بالکن تون چه خبر

زنده باشین
به به به...دوس دارم بشم مث این اقای دکتر که گفتینرک و روراست و البته مهربون تا ببینیم چی میشه اینده مون
ایشالا هروقت رشت اومدیم یه سر میزنم بهشون

ریحانه خانم سلام دارم خدمت شما فعلا که مدرسه ش تعطیل شده و در ایام خوش تعطیلات سیر میکنه
خیلی از لطف تون ممنونم و من هم میلاد امام علی رو خدمت تون تبریک عرض میکنم
ایشالا که سال نو ، پربرکت و پر از شادی باشه برای شما و خانواده عزیزتون و پر باشه از چایی های دبش و اتیش اجاق تون هم گرم باشه همیشه

ستاره های بالکن؟
به به به...مهمونای جدید اسمون دارن میرسن کم کم...تغییر فصل باعث شده یه کم عوض شن ستاره ها به نسبت ماه های قبل ، و البته این شبا که اینجا کلا ابری هستش و فعلا موفق به رصد روی ماه شون نشدیم ، ولی حتما سلام شما رو میرسونم بهشون

بهامین دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 18:22

روزای پایان سال و سال جدید امیدوارم سال خوبی باشه واستون.

بارون ،بارش بارون مگه میشه بد باشه

سلام و درود بر شما
بسیار سپاسگذارم بهامین خانم
امیدوارم سال پیش رو سرشار از سلامتی و شادی باشه براتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.