نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

شمعدونی

دیشب رفتیم گل فروشی یکی از رفقای عزیز...نشستیم و از هر دری صحبت کردیم و یه چایی دبش برامون آورد و آخر سر هم یه گل شمعدونی انتخاب کردم واسه خونه...با گلای صورتی ش دلبری می کرد! یه استوری گذاشتم و گفتم بچه ها اسم براش انتخاب کنن! و اسامی جالبی هم گفتن بعضا...گفتم عکسشم بذارم اینجا واسه تون و شما هم اگه اسمی دوست دارین پیشنهاد بدین واسه ش...





برخیز دلا که دل به دلدار دهیم 

جان را به جمال آن خریدار دهیم


این جان و دل و دیده پی دیدن اوست

جان و دل و دیده را به دیدار دهیم


هوشنگ ابتهاج






نظرات 2 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 17:37 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و عرض ارادت دکتر میم جان

به به،گلفروشی و گپ گفت درکنارگل وگیاه و
نوشیدین چای و
شمعدونی با گلهای صورتیُ قشنگ
اینقدر صورتیش قشنگِ که آدم یادِ بچه های دوسه ساله می افته.
لطفااز من،لپشو بکشین و
بگین؛چطوری " نفس"
منظور از کشیدن لپ،همون لمس لذیذگل و گلبرگِ،دکتر میم جان

واما جناب ابتهاج و
انتخاب شعر عالی شما.

درود و سلام بر شما حضرت باران
جاتون خالی بود ، نشستیم کنار گل و گیاهای دوست عزیزمون و یه چای زنجبیل لب سوز و لب دوز مهمون مون کرد
بله بله حتما لپ ش رو میکشم...امیدوارم این شمعدونی مث بعضی گلای نازنازی زود خشک نشه و باقی بمونه برامون

خیلی متشکرم از شما و بسیار ارزوی سلامتی دارم براتون

فاضله هاشمی سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 11:53

قشنگه به نظرمن صورتی گلنوشت عشق ودلنوشت عشق وبلاگ من دربلاگ اسکای

سلام
خیلی متشکرم ازتون
چشم حتما سر میزنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.