نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

لاله های هلندی

امروز عصر ، بعد از مدت های مدید ، رفتم سالن مطالعه ی دانشکده...بهار دانشکده رو خیلی دوست دارم...پنجمین سالی هست که بهارش رو تجربه می کنم ، بهاری پر از گلای رنگارنگ و درختای پر از شکوفه و آسمون ابری و بارون های بی خبرش رو...

یه مقدار اول درس خوندم ، بعد طبق تصمیمی که از قبل داشتم ، رفتم پارک ملت ، علی هم اومد! هوا ابری و گرفته بود...همین طور که داشتیم قدم می زدیم ، نم نم بارون هم شروع شد...رفتیم تا انتهای پارک و لاله های هلندی قشنگی که کاشته بودن رو دیدیم...آهنگ بی کلام جان مریم هم توی اون محوطه پخش میشد که توی این شهر عجیب به نظر میرسید!:)))

مردم همه داشتن با لاله ها عکس میگرفتن...خیلی قشنگ بودن این لاله ها ، ما هم چندتایی عکس گرفتیم !‌موقعی که داشتیم از داخل پارک برمیگشتیم بارون شدیدتر شد و تبدیل به  رگبار شد!‌خیس خیس شدیم و هیچ جا رو نمی دیدیم!انگاری موش آب کشیده شده بودیم!! به هر زحمتی بود خودمون رو رسوندیم زیرگذر پارک به سمت دانشگاه ، و یه چند دقیقه ای وایسادیم!‌ دو تا سمبوسه گرفتیم و داغ داغ خوردیم! خیلی چسبید!‌بعد هم رفتیم کلبه ی کافه ی روبروی دانشکده ، دو تا چای نبات دبش تزریق کردیم داخل رگامون...خیلی صفا داد ، چای نبات زیر بارون!!


مثل باران بهاری که نمی گوید کِی؟

بی خبر در بزن و سرزده از راه برس...


آرش مهدی پور






نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 23:26

مامان منم امروز رفته بود لاله های پارکو ببینه
و البته منم مجبور بودم تو کتابخونه دم کرده قائم درس بخونم و بعد فقط توصیفای مامانمو بشنوم باز خوبه شما عکساشو گذاشتین حسرت به دل نموندم

امروز اونقدر هوا خوب بود که اصلا ظلم و جفا کردین بر خودتون که توی کتابخونه ی قائم نشستین به درس خوندن!
من که میخوام هرروز برم کتابخونه دانشکده و یکی دو ساعت بخونم و بقیه ش رو یا توی محوطه دانشکده یا توی پارک بگذرونم ، بس که بهار رو دوس دارم که ول بچرخم!
حتما برین یه سر بزنین به لاله ها، اصلا دل ادم به صفا میاداونقدر که قشنگنننن
خوشحالم که عکس ها کمک کردن به حسرت به دل نموندن شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.